Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Název práce v češtině: Využití NFT v rámci marketingu a budování komunity v České republice
Název v anglickém jazyce: The use of NFT in marketing and community building in the Czech Republic
Klíčová slova: NFT, nezaměnitelné tokeny, nezastupitelné tokeny, digitální marketing, technologie, branding, budoucnost marketingu, budování komunity, gamifikace, web3
Klíčová slova anglicky: NFT, non-fungible tokens, digital marketing, technology, branding, the future of marketing, community building, gamification, web3
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2023
Datum zadání: 12.10.2023
Datum a čas obhajoby: 21.06.2024 09:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice, C618, 618, Zasedací místnost 6.patro
Datum odevzdání elektronické podoby:27.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2024
Oponenti: Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK