Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Název práce v češtině: | Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes |
Klíčová slova: | CrossFit, brand, značka, značková komunita, strategie, kvalitativní výzkum |
Klíčová slova anglicky: | CrossFit, brand, brand community, strategy, qualitative research |
Akademický rok vypsání: | 2023/2024 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 12.10.2023 |
Datum zadání: | 12.10.2023 |
Datum a čas obhajoby: | 21.06.2024 09:00 |
Místo konání obhajoby: | Areál Jinonice, C618, 618, Zasedací místnost 6.patro |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.04.2024 |
Datum proběhlé obhajoby: | 21.06.2024 |
Oponenti: | Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D. |
Seznam odborné literatury |
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. Ekopress, 2020.
Holtzhausen, D., & Zerfass, A. (2014). Strategic Communication: Opportunities and Challenges of the Research Area 1. The Routledge handbook of strategic communication, 3-17. NOVOTNÁ, Hedvika; ŠPAČEK, Ondřej; JANTULOVÁ, M. Šťovíčková. Metody výzkumu ve společenských vědách. FHS UK, 2019. Plowman, K. D., & Wilson, C. (2018). Strategy and tactics in strategic communication: Examining their intersection with social media use. International Journal of Strategic Communication, 12(2), 125-144. Füller, J., Matzler, K., & Hoppe, M. (2008). Brand community members as a source of innovation. Journal of product innovation management, 25(6), 608-619. Kapferer, J. N. (2008). The new strategic brand management: Creating and sustaining brand equity long term. Kogan Page Publishers. Kim, W. C., & Mauborgne, R. (2014). Blue ocean strategy, expanded edition: How to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Harvard business review Press. |
Předběžná náplň práce |
Cílem diplomové práce bude analyzovat strategickou komunikaci společnosti CrossFit a vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The aim of the thesis will be to analyse the strategic communication of CrossFit and the perception of the brand through individuals participating in CrossFit. |