Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Název práce v češtině: Strategická komunikace společnosti Crossfit: naplnění diskurzu značky očima českých Crossfit atletů
Název v anglickém jazyce: Strategic communication of Crossfit: fulfilling the brand discourse through the eyes of Czech Crossfit athletes
Klíčová slova: CrossFit, brand, značka, značková komunita, strategie, kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky: CrossFit, brand, brand community, strategy, qualitative research
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2023
Datum zadání: 12.10.2023
Datum a čas obhajoby: 21.06.2024 09:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice, C618, 618, Zasedací místnost 6.patro
Datum odevzdání elektronické podoby:29.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 21.06.2024
Oponenti: Mgr. Ing. Kateřina Turková, Ph.D.
 
 
 
Seznam odborné literatury
ČÁSLAVOVÁ, Eva. Management a marketing sportu 21. století. Ekopress, 2020.

Holtzhausen, D., & Zerfass, A. (2014). Strategic Communication: Opportunities and Challenges of the Research Area 1. The Routledge handbook of strategic communication, 3-17.

NOVOTNÁ, Hedvika; ŠPAČEK, Ondřej; JANTULOVÁ, M. Šťovíčková. Metody výzkumu ve společenských vědách. FHS UK, 2019.

Plowman, K. D., & Wilson, C. (2018). Strategy and tactics in strategic communication: Examining their intersection with social media use. International Journal of Strategic Communication, 12(2), 125-144.

Füller, J., Matzler, K., & Hoppe, M. (2008). Brand community members as a source of innovation. Journal of product innovation management, 25(6), 608-619.

Kapferer, J. N. (2008). The new strategic brand management: Creating and sustaining brand equity long term. Kogan Page Publishers.

Kim, W. C., & Mauborgne, R. (2014). Blue ocean strategy, expanded edition: How to create uncontested market space and make the competition irrelevant. Harvard business review Press.
Předběžná náplň práce
Cílem diplomové práce bude analyzovat strategickou komunikaci společnosti CrossFit a vnímání značky skrze jedince participující v CrossFitu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of the thesis will be to analyse the strategic communication of CrossFit and the perception of the brand through individuals participating in CrossFit.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK