Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová taktika školy zaměřená na trendy marketingu
Název práce v češtině: Marketingová taktika školy zaměřená na trendy marketingu
Název v anglickém jazyce: School marketing tactics focused on marketing trends
Klíčová slova: marketingové řízení, koncepce školního marketingu, trendy v marketingu, online marketing, střední škola
Klíčová slova anglicky: marketing management, school marketing concept, marketing trends, online marketing, high school
Akademický rok vypsání: 2023/2024
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 05.10.2023
Datum zadání: 05.10.2023
Datum potvrzení stud. oddělením: 11.04.2024
Datum a čas obhajoby: 20.05.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:13.04.2024
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2024
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: Ing. Jindřich Kolek, MBA, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana č. 38/2020 „O podrobnostech pro závěrečné práce“.
Seznam odborné literatury
BUREŠOVÁ J., 2022. Online marketing: od webových stránek k sociálním sítím. Praha:Grada Publishing. ISBN 978-80-271-1680-5. Dostupné z BOOKPORT.
EGER,J., 2021. Marketing školy. Plzeň: Západočeská univerzita v Plzni. ISBN 978-80-261-1044-6.
KARLÍČEK, M., 2013. Základy marketingu. Praha:Grada. ISBN 978-80-247-4208-3.
KOTLER, P. a K.L. KELLER, 2013. Marketing management. 4. vydání. Praha:Grada. ISBN 978-80-247-4150-5.
PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing:přístupy k marketingovému řízení. Vydání I. Praha: Univerzita Jana Amose Komenského. ISBN 978-80-7452-117-1.
PŘIKRYLOVÁ,J. 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha:Grada Publishing. ISBN 978-80-271-0787-2.
PUNCH, K., 2015. Úspěšný návrh výzkumu. Vydání druhé. Praha:Portál. ISBN 978-80-262-0980-5.
SVĚTLÍK J., 2006. Marketingové řízení školy. Praha:ASPI. ISBN 80-7357-176-5.
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá marketingovou taktikou v prostředí školy, se zaměřením na aktuální trendy v marketingu. Cílem bakalářské práce je zjistit, jakou marketingovou strategii využívají vybrané střední školy ve Středočeském kraji pro oslovení a komunikaci s potenciálními žáky. V teoretické části jsou definovány základní pojmy marketingu. Práce blíže popisuje téma marketingu v prostředí školy. Jsou vysvětlena jednak specifika marketingového mixu, jednak specifika koncepce školního marketingu. V praktické části je na základě dotazníkového šetření zjišťováno, jakým způsobem střední školy využívají marketing a jeho nástroje k oslovení a komunikaci s potenciálními žáky.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis deals with marketing tactics in a school environment, focusing on current trends in marketing. The aim of the bachelor thesis is to find out what marketing strategy is used by selected high schools in the Central Bohemia Region to reach and communicate with potential students. The theoretical part defines the basic concepts of marketing. The thesis describes the topic of marketing in the school environment in more detail. Both specifics of the school marketing mix and the specifics of the school marketing concept are explained. In the practical part, based on a questionnaire survey, it is found out, how high schools use marketing and its tools to reach and communicate with potential students.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK