Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Název práce v češtině: Marketingová analýza výstavy "HOW CAN I HELP YOU?" Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty
Název v anglickém jazyce: Marketing analysis of an exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX temporary art centre
Klíčová slova: Art marketing, Centrum současného umění DOX, Krištof Kintera, výstava „HOW CAN I HELP YOU?“, student, marketingová komunikace, sociální sítě
Klíčová slova anglicky: Art marketing, DOX Contemporary Art Centre, Krištof Kintera, exhibition "HOW CAN I HELP YOU?", student, marketing communication, social media
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Nina Ortová, M.A., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.04.2023
Datum zadání: 12.04.2023
Datum a čas obhajoby: 12.09.2023 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2023
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
Seznam odborné literatury
ALBRECHTOVÁ, Věra. Komunikační strategie neziskové organizace Loono, z. s. Praha, 2017. 79 s. Bakalářská práce (Bc.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra marketingové komunikace a public relations. Vedoucí diplomové práce Ing. Petra Koudelková, Ph. D. Dostupné z: https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/86156/BPTX_2015_2_11230_0_481658_0_179714.pdf?sequence=1&isAllowed=y [citováno 2023-07-05].

BAČUVČÍK, Radim. Muzea a galerie: nákupní chování na trzích kulturních produktů 2012. Zlín: VeRBuM, 2013. ISBN 9788087500347. [citováno 2023-06-25].

BAXANDALL, M. Painting and experience in fifteenth century Italy: a primer in the social history of pictorial style. Oxford University Press, 1988. ISBN 9780192821447. [citováno 2023-07-04].
Co je galerie. K definici pojmu GALERIE. Národní galerie Praha. Online. Dostupné z: https://admin.www.ngprague.cz/storage/1780/1.-CO-JE-GALERIE.pdf [citováno 2023-06-23].
COUFALOVÁ, Michaela. Art branding: Umělec jako značka. Brno, 2013. Magisterská diplomová práce. Masarykova univerzita. Vedoucí práce Mgr. Simona Škarabelová, Ph.D. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/j5k4x/Magisterska_diplomova_prace_Coufalova.pdf [citováno 2023-06-16].

DENCHEVA, Valentina. Social media platforms used by marketers worldwide 2023. Statista.com. Online. 6. 6. 2023 Dostupné z: https://www.statista.com/statistics/259379/social-media-platforms-used-by-marketers-worldwide/ [citováno 2023-07-05].

DIXON, S. Average daily time spent on social media worldwide 2012-2023. Statista.com. Online. 6. 6. 2023. Dostupné z: https://www.statista.com/statistics/433871/daily-social-media-usage-worldwide/ [citováno 2023-07-05].
DOX [@DOXPrague]. [Discover…]. In: Twitter. Online. 20. 3. 2023. Dostupné z: https://twitter.com/DOXPrague/status/1637792312389517315 [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [Do výstavy…]. In: Instagram. Online. 27. 3. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/p/CqTBrHitAUv/ [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [How can I…]. In: Instagram. Online. 10. 3. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/p/CpnX0SaM3Cp/?img_index=1 [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [Kinterova apotéka…]. In: Instagram. Online. 17. 5. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/reel/CsWer2-o6mN/ [citováno 2023-07-23].
DOX [@DOXPrague]. [Objevte…]. In: Twitter. Online. 20. 3. 2023. Dostupné z: https://twitter.com/DOXPrague/status/1637792025956212736 [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [Pověste si…]. In: Instagram. Online. 3. 5. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/p/CryAtGVN6O9/?img_index=1 [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [Umění jako lék…]. In: Instagram. Online. 31. 3. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/reel/CqcsLsDPU9Z/ [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. [V posledním…]. In: Instagram. Online. 22. 6. 2023. Dostupné z: https://www.instagram.com/explore/tags/praguegallery/ [citováno 2023-07-23].
DOX [@doxprague]. In: Instagram. Online. Dostupné z: https://www.instagram.com/doxprague/ [citováno 2023-07-23].
DOX [@DOXPrague]. In: Twitter. Online. Dostupné z: https://twitter.com/doxprague [citováno 2023-07-23].
DOX Centrum současného umění: Písmeno D jako čtverec? Logotyp DOX jako čtverec, kruh a kříž. Tři základní tvary a prostý vizuální styl pro centrum současného umění od architekta Ivana Kroupy. Najbrt.cz Online. Dostupné z: https://www.najbrt.cz/detail/dox-centrum-soucasneho-umeni [citováno 2023-06-16].
DOX Prague [@doxprague968]. [Výstava…]. In: Youtube. Online. 28. 3. 2023. Dostupné z: https://www.youtube.com/watch?v=UyJzho4435Y [citováno 2023-07-23].
DOX Prague [@doxprague968]. In: Youtube. Online. Dostupné z: https://www.youtube.com/@doxprague968/videos [citováno 2023-07-23].
DOX. [Kniha mouder…]. In: Facebook. Online. 10. 3. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/DOXPrague/posts/pfbid0JPe3c1apREbP6KDKTYP8z74QPCNAftyDQGXNvdaAoKTrdUymcUQsDL9FLxDaDdL1l [citováno 2023-07-23].
DOX. [Křest katalogu…] In Facebook. Dostupné z: https://www.facebook.com/events/169870102669109?locale=cs_CZ [citováno 2023-07-23].
DOX. [Speciální edice…]. In: Facebook. Online. 30. 3. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/DOXPrague/photos/pb.100064985280035.-2207520000./10159792799612683/?type=3 [citováno 2023-07-23].
DOX. [Výstava Krištofa Kintery]. In: Facebook. Online. 24. 3. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/DOXPrague/photos/pb.100064985280035.-2207520000./10159782508097683/?type=3 [citováno 2023-07-23].
DOX. [Výstava…]. In: Facebook. Online. 10. 7. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/photo.php?fbid=654082140101290&set=pb.100064985280035.-2207520000.&type=3 [citováno 2023-07-23].
DOX. [You are all the best] In Facebook. Online. 8. 3. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/photo/?fbid=10159752350322683&set=pb.100064985280035.-2207520000 [citováno 2023-07-23].

DOX. In: Facebook. Online. 23. 7. 2023. Dostupné z: https://www.facebook.com/DOXPrague/ [citováno 2023-07-23].
DUSILOVÁ, Zuzana. Marketing umění a komunikace Galerie hlavního města Prahy. Praha, 2019. 82 s. Bakalářská práce (Bc). Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a žurnalistiky. Katedra marketingové komunikace a PR. Vedoucí diplomové práce Mgr. Tereza Ježková, PhD. Dostupné z: https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/107284/130256846.pdf?sequence=1&isAllowed=y [citováno 2023-07-04].

FILLIS, Ian. The evolution and development of arts marketing research. Arts Marketing: An International Journal, 2011, 1.1: 11-25 Dostupné z: https://www.researchgate.net/publication/235260743_The_evolution_and_development_of_arts_marketing_research [citováno 2023-07-03].

GHMP online. Galerie hlavního města Prahy. Online. Dostupné z: https://www.ghmp.cz/ghmp-online/ [citováno 2023-06-19].

GONZALEZ, MSC, Rachel. Keep the Conversation Going: How Museums Use Social Media to Engage the Public. The Museum Scholar. Online. 2017. Dostupné z: https://articles.themuseumscholar.org/2017/02/06/vol1no1gonzalez/ [citováno 2023-07-04].

HILL, Elizabeth, Catherine. O'SULLIVAN a Terry O'SULLIVAN. Creative arts marketing. Online. 2nd ed. Amsterdam: Butterworth-Heinemann, 2003, 1. ISBN 1-138-12897-X. Dostupné z: https://cuni.primo.exlibrisgroup.com/permalink/420CKIS_INST/1pop0hq/cdi_proquest_ebookcentralchapters_288866_2_4 [citováno 2023-06-25].
Historie vzniku a budování regionálních galerií. Citem. Online. Dostupné z: http://www.citem.cz/promus11/HistorieRegGal.htm [citováno 2023-06-29].
Historie, vize, mise. Galerie hlavního města Prahy. Dostupné z: https://www.ghmp.cz/historie-vize-mise/ [citováno2023-06-13].
Historie. Národní galerie Praha. Online. Dostupné z: https://www.ngprague.cz/o-nas/stranka/historie [citováno 2023-07-03].
History. The British Museum. Online. Dostupné z: https://www.britishmuseum.org/about-us/british-museum-story/history [citováno 2023-06-29].
Hlavní strana. Galerie Rudolfinum. Online. Dostupné z: https://www.galerierudolfinum.cz/cs/ [citováno 2023-06-19].

How can I help you? 2.Market.cz. Online. 10. 3. 2023. Dostupné z: https://2market.cz/how-can-i-help-you/ [citováno 2023-06-07].
HOW CAN I HELP YOU? DOX. Online. Dostupné z: https://www.dox.cz/program/how-can-i-help-you [citováno 2023-07-28]
HOW CAN I HELP YOU? ptá se Krištof Kintera ve své apotéce ctností a neřestí. Online. Karviná-Havířov-Frýdek-Místek-Třinecký deník. Rubrika: Příloha/Zveme vás do Prahy. 24. 5. 2023. s. 60 Dostupné z: https://newtononenewtonmediaeu.ezproxy.is.cuni.cz/csCZ/archive/877/article/2023U119R60A/7731123/2023-0 [citováno 2023-07-6].
How Museums Can Use Social Media? MuseumNext. Online. 16. 4. 2022. Dostupné z: https://www.museumnext.com/article/museums-can-use-social-media/ [citováno 2023-07-04].

HRADÍLKOVÁ BÁRKOVÁ, Eliška. Umění s pachutí uhlí. Byznysová minulost majitele Kunsthalle Pudila jako škraloup na nové galerii. Deník N. Online. 22. 2. 2022 Dostupné z: https://denikn.cz/814854/umeni-s-pachuti-uhli-byznysova-minulost-majitele-kunsthalle-pudila-jako-skraloup-na-nove-galerii/ [citováno 2023-06-19].

IPO. Plastika Entropa se ve čtvrtek v Bruselu rozhýbe a rozbliká. Idnes.cz. Online. 14. ledna 2009. Dostupné z: https://www.idnes.cz/zpravy/zahranicni/plastika-entropa-se-ve-ctvrtek-v-bruselu-rozhybe-a-rozblika.A090114_173500_zahranicni_lpo [citováno 2023-06-19].

JOHNOVÁ, Radka a Jitka ČERNÁ. Arts marketing: marketing umění a kulturního dědictví. Praha: Oeconomica, 2007, 243 s.; 30 cm. ISBN 978-80-245-1276-1.[citováno 2023-06-26]

JOHNOVÁ, Radka. Marketing kulturního dědictví a umění: [art marketing v praxi]. Praha: Grada, 2008, 284 s.: il.; 24 cm. ISBN 978-80-247-2724-0. [citováno 2023-06-29].

KELLY, W. H., KLUCKHOHN C. The concept of culture. The science of man in the world crisis. 1945. New York: Columbia Univ. Press. ISBN 978-4871872386. [citováno 2023-07-04].

KESNER, Ladislav. Marketing a management muzeí a památek. Praha: Grada Publishing, 2005. 304 s. ISBN 80-247-1104-4. [citováno 2023-06-13].

Kintera v DOXu. Bendox. Online. Dostupné z: https://bendox.cz/collections/dox-malickosti [citováno 2023-07-21]

KOČÍ, Karolína. vedoucí Médií a PR v Centru DOX [rozhovor]. Praha, 5. 7. 2023
Komarac, T. (prosinec 2014). A New World for Museum Marketing? Facing the Old Dilemmas while Challenging New Market Opportunities. Tržište, 26(2):199-214, 199–214. Dostupné z: https://www.researchgate.net/publication/271829654_A_New_World_for_Museum_Marketing_Facing_the_Old_Dilemmas_while_Challenging_New_Market_Opportuniti es [citováno 2023-07-04].
KORECKÝ, David. Krištof Kintera: Nervous Trees. Galerie Rudolfinum. Online. 2017. Dostupné z: https://www.galerierudolfinum.cz/cs/vystavy/archiv-vystav/kristof-kintera-nervous-trees/ [citováno 2023-07-06].
KOŘÍNEK, Petr. “Když se mu to nebude líbit, tak to má blbý.” Kintera fixou přemaloval půjčený obraz. Aktuálně.cz. Online. 15. 3. 2023. Dostupné z: https://magazin.aktualne.cz/kdyz-se-mu-to-nebude-libit-tak-to-ma-blby-kintera-premaloval/r~b15fb82ac1dd11ed9ae20cc47ab5f122/ [citováno: 2023-06-07].
KOTLER, Neil G., Philip KOTLER, Wendy I. KOTLER a Neil G. KOTLER. Museum marketing and strategy: designing missions, building audiences, generating revenue and resources. 2nd ed. San Francisco: Jossey-Bass. 2008. ISBN 978-0-7879-9691-8. [citováno 2023-06-13].
KOTLER, Neil; KOTLER Philip. Museum Strategy and Marketing: Designing Missions, Building Audiences, Generating Revenue and Resources. San Francisco: Jossey-Bass, 1998. ISBN 07-879-0912-2.str. 55 [citováno 2023-07-03].
KOTLER, Philip. Moderní marketing: 4. evropské vydání. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-1545-2. s. 1041 [citováno 2023-06-16].

KOTLER, Philip. The Role Played by the Broadening of Marketing Movement in the History of Marketing Thought. Journal of public policy & marketing. Online. CHICAGO: American Marketing Association, 2005, 24(1), 114-116 ISSN 0743-9156. Dostupné z: https://doi.org/10.2307/1248740 [citováno 2023-07-03].

Krištof Kintera a Dívka s holubicí. Kunshalle Praha. Online. 8. 11. 2022. Dostupné z: https://www.kunsthallepraha.org/udalosti/kristof-kintera-sochy-domu-a-divka-s-holubici [citováno 2023-06-07].

Krištof Kintera. Artlist. Online. Dostupné z: https://www.artlist.cz/kristof-kintera-187/ [citováno 2023-06-07].

Kupte si vstupenku. Kunsthalle Praha. Online. Dostupné z: https://www.kunsthallepraha.org/kupte-si-vstupenku [citováno 2023-06-13].

LAMBERT, Vojtěch. TikTok a Snapchat – sociální sítě Generace Z. Online. 15. 11. 2021 Dostupné z: https://www.lcgnewmedia.cz/tiktok-a-snapchat-socialni-site-generace-z/ [citováno 2023-07-05].
MATOUŠKOVÁ, Kamila. Národní galerie našla s pomocí CZECHDESIGN novou vizuální identitu. Czechdesign.cz. Online. 30. 7. 2018. Dostupné z: https://www.czechdesign.cz/case-studies/narodni-galerie-nasla-s-pomoci-czechdesign-novou-vizualni-identitu [citováno 2023-07-08].
MCLEAN, Fiona. Marketing the Museum. Online. United Kingdom: Taylor & Francis Group, 1997. ISBN 0415103924. Dostupné z: https://cuni.primo.exlibrisgroup.com/permalink/420CKIS_INST/1pop0hq/cdi_proquest_ebookcentralchapters_166763_2_4 [citováno 2023-07-25].
Mluvte o všem, co chceme světu říct. DOX. [online]. Dostupné z: https://www.dox.cz/press [citováno 2023-07-05].
MoMA and the Art of Social Media. Museum revolution. Online. 2016. Dostupné z: https://museumrevolution.com/moma-art-social-media/ [citováno 2023-07-04].
Muzeum. Všeobecná encyklopedie ve čtyřech svazcích. Praha: Nakladatelský dům OP, 1996-. Encyklopedie Diderot. ISBN 8085841355. s. 213. [citováno 2023-07-03].
Na českých aukcích se za posledních deset let nejvíce prodával Kintera. Po něm Díaz a Pasta Oner. IRozhlas.cz. Online. 20. března 2021. Dostupné z: https://www.irozhlas.cz/kultura/vytvarne-umeni/nejprodavanejsi-umelec-kristof-kintera-diaz-pasta-oner-aukce-umeni_2103200800_onz [citováno 2023-06-19].
Navštivte nás. DOX. Online. Dostupné z: https://www.dox.cz/navstivte-nas [citováno 2023-07-21].
Nejúspěšnější výstava posledních let. Nervous Trees Kryštofa Kintery vidělo přes 160 tisíc lidí. IRozhlas.cz. Online. 27. prosince 2017. Dostupné z: https://www.irozhlas.cz/kultura/vytvarne-umeni/nejuspesnejsi-vystava-poslednich-let-nervous-trees-krystofa-kintery-videlo-pres_1712271953_jra [citováno 2023-07-06].

O galerii. Galerie Rudolfinum. Online. Dostupné z: https://www.galerierudolfinum.cz/cs/o-galerii/o-galerii/ [citováno 2023-07-08].
O nás. DOX. Online. Dostupné z: https://www.dox.cz/o-nas [citováno 2023-05-29].
O nás. Kunsthalle Praha. Online. Dostupné z: https://www.kunsthallepraha.org/o-nas [citováno 2023-06-13].

O sbírkách. CES on-line. Online. Dostupné z: https://www.cesonline.cz/arl-ces/cs/ces-sbirky/ [citováno 2023-07-03].

OUJEZDSKÝ, Karel; SUCHANKOVÁ, Monika. How can I help you? Nová výstava v DOXu je deníkem multimediálního umělce Krištofa Kintery. Online. Český rozhlas Vltava. 13. 3. 2023. Dostupné z: https://vltava.rozhlas.cz/how-can-i-help-you-nova-vystava-v-doxu-je-denikem-multimedialniho-umelce-8949195 [citováno 2023-06-07].

PELSMACKER, Patrick De; GEUENS, Maggie; BERGH, Joeri Van den. Marketingová komunikace. Praha: Grada, 2003. s. 463. [citováno 2023-07-06]

PETRIKOVIČ, Igor. vedoucí Komunikace a Rozvoje v Centru DOX [rozhovor]. Praha, 5. 7. 2023

Profesní etický kodex pro muzea. ICOM. Online. Dostupné z: https://icom-czech.mini.icom.museum/wp-content/uploads/sites/34/2020/05/eticky_kodex_ICOM_pro_muzea-1.pdf [citováno 2023-06-2].
PŘIKRYLOVÁ, Jana; JAHODOVÁ Hana. Moderní marketingová komunikace. Praha: Grada, 2010. s. 42. [citováno 2023-07-05].

PÝCHOVÁ, Dominika. PUBLIC RELATIONS A KOMUNIKACE MUZEÍ, GALERIÍ A GALERIJNÍCH PEDAGOGŮ. 2014. Vedoucí práce Mgr. Bc. Alice Stuchlíková, Ph.D. Dostupné z: https://is.muni.cz/el/1441/jaro2014/GP3MP_MGP/um/24._Public_relations_a_komunikace__DP_31._3._2014.pdf [citováno 2023-07-05].

RENTSCHLER, Ruth. Museum and Performing Arts Marketing: The Age of Discovery. Journal of Arts Management Law and Society. Online. WASHINGTON: Taylor & Francis Group, 2002, 32(1), 7-14. ISSN 1063-2921. Dostupné z: doi:10.1080/10632920209597330 [citováno 2023-06-26].

SLOWINSKA, Maria. Art/Commerce: The Convergence of Art and Marketing in Contemporary Culture. Bielefeld: transcript Verlag, 2014. ISBN 9783837626193. [citováno 2023-07-04].

ŠEVČÍKOVÁ, Magdaléna. Vytváření značky umělce: Brandbuilding česko-slovenských vizuálních umělců a reflexe vlastní značky. Brno, 2014. Magisterská diplomová práce. Masarykova univerzita. Vedoucí práce doc. Ing. František Svoboda, Ph.D. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/eiyra/Final_verze_Sevcikova_Magdalena.pdf [citováno 2023-06-16].

ŠILPOCHOVÁ, Michaela. How can I help you? DOX. Online. Dostupné z: https://www.dox.cz/program/how-can-i-help-you [citováno 2023-07-07].

TELG, Ricky a Lisa LUNDY. Media Relations. Online. EDIS. 2021, 2021(3) ISSN 2576-0009. Dostupné z: doi:10.32473/edis-wc111-2021 [citováno 2023-07-28].

VAICOVÁ, Ivana. Analýza marketingových komunikací DOX Centra současného umění v letech 2009 a 2010. Praha, 2011. 98 s. Bakalářská práce (Bc.) Univerzita Karlova, Fakulta sociálních věd, Institut komunikačních studií a ţurnalistiky. Katedra marketingové komunikace a public relations. Vedoucí bakalářské práce PhDr. Pavel Dolanský. Dostupné z: https://dspace.cuni.cz/bitstream/handle/20.500.11956/36844/BPTX_2010_1__0_266687_0_100392.pdf?sequence=1&isAllowed=y s. 40. [citováno 2023-06-16].
Vitvar, H. Jan. [„Kresby“…]. In: Twitter. Online. 9. 3. 2023. Dostupné z: https://twitter.com/jhvitvar/status/1633877384847065088 [citováno 2023-07-23].
Vstupné a objednávky. Národní galerie Praha. Online. Dostupné z: https://www.ngprague.cz/o-nas/vstupne-a-objednavky-akci [citováno 2023-06-08].
Výroční zpráva 2021. DOX. Online. Dostupné z: https://www.dox.cz/files/vyrocni-zprava-2021.pdf [citováno 2023-06-15].

Výroční zpráva 2022. Galerie hlavního města Prahy. Online. Dostupné z: https://www.ghmp.cz/wp-content/uploads/2023/03/vz22_ghmp_online.pdf [citováno 2023-06-13].
Výroční zpráva 2022. Národní galerie Praha. Online. Dostupné z: https://www.ngprague.cz/o-nas/stranka/vyrocni-zpravy [citováno 2023-06-08].
Využívání informačních a komunikačních technologií v domácnostech a mezi osobami - 2021: Sociální sítě. Český statistický úřad. Online. 23.11.2021 Dostupné z: https://www.czso.cz/documents/10180/142872020/06200421j07.pdf/58b176ff-bfbf-470d-97ca-a6b511d849b3?version=1.1 [citováno 2023-07-05].

ZBOŘIL, Jonáš. Kintera vystavuje lidské emoce v sudech. Kdyby se vylily, je to katastrofa. Seznam Zprávy. Online. 22. 3. 2023. Dostupné z: https://www.seznamzpravy.cz/clanek/kultura-kintera-vystavuje-lidske-emoce-v-sudech-kdyby-se-vylily-je-to-katastrofa-228138 [citováno: 2023-06-07].

ŽÁKOVÁ, Renáta. Kontroverzní výstavy a jejich reflexe u muzejního návštěvníka. Masarykova Univerzita. Museologica Brunensia. 2018, vol. 7, iss. 2, pp. 44-53. Online. Dostupné z: https://digilib.phil.muni.cz/node/37209 [citováno 2023-06-19].

ŽÍDKOVÁ, Veronika, Bc. Student umění jako návštěvník galerie. Případová studie Krajské galerie výtvarného umění ve Zlíně. Uherské Hradiště, 2021. Magisterská diplomová práce. Masarykova Univerzita. Vedoucí práce Mgr. Viktor Pantůček, Ph.D. Dostupné z: https://is.muni.cz/th/e88ud/Veronika_Zidkova_DP_Student_umeni_jako_navstevnik_galerie._Pripadova_studie_Krajske_galerie_vytvarneho_umeni_ve_Zline.pdf?fbclid=IwAR0iXKbmRidXCz3bYZH6qBRXc-ZFWhVP4DIeutpz6yUksN5X1DB2nOAOwOE [citováno 2023-07-05]
Předběžná náplň práce
Tato bakalářské práce se zabývá marketingovou analýzou výstavy „HOW CAN I HELP YOU?“ Krištofa Kintery v Centru současného umění DOX se zaměřením na studenty. Práce se zaměřuje na studenty, jelikož jsou jednou z hlavních cílových skupin. Cílem práce je zjistit, co ovlivní studenty při výběru výstavy, dále pak jaké informační kanály využívá při výběru výstavy a také jakou roli hraje pro studenta atraktivita umělce. Celá práce je rozdělena na 2 části – teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem muzea umění, art marketingem, Centrem současného umění DOX, Krištofem Kinterou a samotnou výstavou. Praktická část obsahuje výzkum, který je rozdělený do tří částí – polostrukturovaných rozhovorů, analýzy komunikačních aktivit a dotazníkového šetření. Závěrečná diskuze obsahuje zhodnocení výsledků a navrhovaná doporučení.

Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis focuses on the marketing analysis of the exhibition "HOW CAN I HELP YOU?" by Krištof Kintera at the DOX Contemporary Art Center with a focus on students. The thesis focuses on students as they are one of the main target groups. The aim of the thesis is to find out what influences students when choosing an exhibition, furthermore what information channels are used when choosing an exhibition and also what role the attractiveness of the artist plays for the student. The whole thesis is divided into 2 parts – theoretical and practical. The theoretical part covers the evolution of the art museum, theory of art marketing, DOX Contemporary Art Centre, Krištof Kintera and the exhibition itself. The practical part contains research, which is divided into three parts – semi-structured interviews, analysis of communication activities and questionnaire survey. The final discussion includes an evaluation of the results and proposed recommendations.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK