Váš prohlížeč nepodporuje JavaScript nebo je jeho podpora vypnutá. Některé funkce nemusejí být dostupné.
Strategická marketingová a komunikační koncepce pro vzdělávací instituce
Název práce v češtině:
Strategická marketingová a komunikační koncepce pro vzdělávací instituce
Název v anglickém jazyce:
Strategic marketing and communication concept for educational institutions
Klíčová slova:
marketing, vzdělávací instituce, marketingová komunikace, komunikační koncepce, strategie, sociální sítě, značka
Klíčová slova anglicky:
marketing, educational institution, marketing communication, communication concept, strategy, social media, brand
Akademický rok vypsání:
2022/2023
Typ práce:
diplomová práce
Jazyk práce:
čeština
Ústav:
Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel:
doc. PhDr. Martin Kursch, Ph.D.
Řešitel:
skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení:
09.11.2022
Datum zadání:
09.11.2022
Datum potvrzení stud. oddělením:
12.04.2024
Datum a čas obhajoby:
03.09.2024 07:45
Místo konání obhajoby:
Myslíkova 7, Praha 1, M103, multimediální učebna
Datum odevzdání elektronické podoby: 10.07.2024
Datum proběhlé obhajoby:
03.09.2024
Předmět:
Obhajoba diplomové práce (OSZD005AN)
Oponenti:
Ing. Jindřich Kolek, MBA, Ph.D.
Zásady pro vypracování
Kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je na základě výzkumu v definované cílové skupině (studenti a uchazeči o studium na VŠ) navrhnout strategickou komunikační a marketingovou koncepci pro využívání marketingu v rámci vzdělávacích institucí.