Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Strategická marketingová a komunikační koncepce pro vzdělávací instituce
Název práce v češtině: Strategická marketingová a komunikační koncepce pro vzdělávací instituce
Název v anglickém jazyce: Strategic marketing and communication concept for educational institutions
Klíčová slova: marketing, vzdělávací instituce, marketingová komunikace, komunikační koncepce, strategie, sociální sítě, značka
Klíčová slova anglicky: marketing, educational institution, marketing communication, communication concept, strategy, social media, brand
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Martin Kursch, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 09.11.2022
Datum zadání: 09.11.2022
Datum potvrzení stud. oddělením: 12.04.2024
Datum a čas obhajoby: 03.09.2024 07:45
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M103, multimediální učebna
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 03.09.2024
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005AN)
Oponenti: Ing. Jindřich Kolek, MBA, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Kvalitativní výzkum formou polostrukturovaných rozhovorů.
Předběžná náplň práce
Cílem práce je na základě výzkumu v definované cílové skupině (studenti a uchazeči o studium na VŠ) navrhnout strategickou komunikační a marketingovou koncepci pro využívání marketingu v rámci vzdělávacích institucí.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK