Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Název práce v češtině: Nízkonákladová influencer marketing kampaň pro firmu Armed King, s.r.o.
Název v anglickém jazyce: Low cost influencer marketing campaingn for Armed King, s.r.o.
Klíčová slova: Digitální marketing, Sociální sítě, Influencer marketing, Airsoft, Marketingová kampaň
Klíčová slova anglicky: Digital marketing, Social media, Influencer marketing, Airsoft, Marketing campaign
Akademický rok vypsání: 2022/2023
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 11.10.2022
Datum zadání: 11.10.2022
Datum a čas obhajoby: 22.06.2023 08:20
Místo konání obhajoby: Hollar, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2023
Oponenti: Ing. Bc. Hana Moravcová, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK