Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli
Název práce v češtině: Rozdíly ve vnímání značek adidas a Nike švédskými a českými spotřebiteli
Název v anglickém jazyce: Differences in the perception of the brands adidas and Nike by Swedish and Czech consumers
Klíčová slova: sportovní značka, Česká republika, Švédsko, vnímání zákazníka, komparace, hodnota značky, positioning značky
Klíčová slova anglicky: sports brand, Czech Republic, Sweden, customer perception, comparison, brand equity, brand positioning
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Mgr. Daniel Opelík
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 13.09.2022
Datum zadání: 13.09.2022
Datum a čas obhajoby: 10.06.2024 09:00
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:29.05.2024
Datum odevzdání tištěné podoby:29.05.2024
Datum proběhlé obhajoby: 10.06.2024
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK