Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Transformace odborné výuky na Střední škole mediální grafiky a tisku v důsledku implementace distanční výuky
Název práce v češtině: Transformace odborné výuky na Střední škole mediální grafiky a tisku v důsledku implementace distanční výuky
Název v anglickém jazyce: Transformation of the vocational education on High school of media graphics and printing, s. r. o. due to the implementation of distance education
Klíčová slova: e-learning, distanční výuka, presenční výuka, Střední škola mediální grafiky a tisku, s. r. o., školní vzdělávací program, didaktické postupy, didaktické pomůcky, covid-19, online výuka.
Klíčová slova anglicky: e-learning, distance learning, face-to-face education, High school of media graphics and printing, s. r. o., school education program, didactic approaches, didactic aids, covid-19, online teaching
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 01.07.2022
Datum zadání: 01.07.2022
Datum a čas obhajoby: 07.09.2023 11:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:26.04.2023
Datum proběhlé obhajoby: 07.09.2023
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování


Výsledný proces transformace presenční výuky do distanční výuky je pozorován a hodnocen z individuálního vnímání pedagogů a komparativního srovnání studijních výsledků presenční výuky se studijními výsledky z doby distanční výuky.
Seznam odborné literatury
PaedDr. Lucie Zormanová Ph.D.: OBECNÁ DIDAKTIKA Pro studium a praxi: Grada
Publishing, a.s, Vydání 1, 2014, ISBN 978-80-247-4590-9
prof. PhDr. Jarmila Skalková, DrSc.: OBECNÁ DIDAKTIKA 2., rozšířené a
aktualizované vydání: Grada Publishing, a.s, Vydání 1, 2007, ISBN 978-80-247-1821-7
Frömel, K. et al. (2000): Individualizace didaktického procesu [Výzkumná zpráva Fond
rozvoje vysokých škol 1999 No. F 739/1999]. Olomouc: Univerzita Palackého
Fsps.muni.cz: Vybrané kapitoly výzkumu [online]. Verze 1.0. Brno: Fsps.muni.cz, [cit.
2022-02-05]. Dostupné z: https://www.fsps.muni.cz/emuni/data/reader/book-8/07.html.
Glosář - Ilearningeuropa.com [online]. c2006. [cit.2022-02-06]. Dostupné z:
http://www.elearningeuropa.info/index.php?page=glossary&menuzone=1
Nadalku.msmt.cz: Vzdělávání na dálku [online]. c2020. [cit.2022-01-23]. Dostupné z:
https://nadalku.msmt.cz/cs/15-zasad-on-line-pedagogiky
Předběžná náplň práce
Transformační posun didaktických postupů, metod, pomůcek, je ovlivněný socio-společenskými vlivy způsobených vznikem světové pandemie covid-19 a preventivními opatřeními, které měli zamezit exponenciálnímu nárůstu nakažených. To vše pozorované na úzkém vzorku členů pedagogického sboru Střední školy mediální grafiky a tisku, s. r. o.

Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
A transformational shift in using didactic approaches, methods, tools, is induced by socio-societal influences caused by the emergence of the global covid-19 pandemic, and preventive precautions, which were supposed to prevent the exponential increase of numbers infected people.

Observation was made on narrow group of teaching members at High school of media graphics and printinting . comp.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK