Transformace odborné výuky na Střední škole mediální grafiky a tisku v důsledku implementace distanční výuky
Název práce v češtině: | Transformace odborné výuky na Střední škole mediální grafiky a tisku v důsledku implementace distanční výuky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Transformation of the vocational education on High school of media graphics and printing, s. r. o. due to the implementation of distance education |
Klíčová slova: | e-learning, distanční výuka, presenční výuka, Střední škola mediální grafiky a tisku, s. r. o., školní vzdělávací program, didaktické postupy, didaktické pomůcky, covid-19, online výuka. |
Klíčová slova anglicky: | e-learning, distance learning, face-to-face education, High school of media graphics and printing, s. r. o., school education program, didactic approaches, didactic aids, covid-19, online teaching |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 01.07.2022 |
Datum zadání: | 01.07.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 07.09.2023 11:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 26.04.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 07.09.2023 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Ing. Bc. Alena Váchová, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Výsledný proces transformace presenční výuky do distanční výuky je pozorován a hodnocen z individuálního vnímání pedagogů a komparativního srovnání studijních výsledků presenční výuky se studijními výsledky z doby distanční výuky. |
Seznam odborné literatury |
PaedDr. Lucie Zormanová Ph.D.: OBECNÁ DIDAKTIKA Pro studium a praxi: Grada
Publishing, a.s, Vydání 1, 2014, ISBN 978-80-247-4590-9 prof. PhDr. Jarmila Skalková, DrSc.: OBECNÁ DIDAKTIKA 2., rozšířené a aktualizované vydání: Grada Publishing, a.s, Vydání 1, 2007, ISBN 978-80-247-1821-7 Frömel, K. et al. (2000): Individualizace didaktického procesu [Výzkumná zpráva Fond rozvoje vysokých škol 1999 No. F 739/1999]. Olomouc: Univerzita Palackého Fsps.muni.cz: Vybrané kapitoly výzkumu [online]. Verze 1.0. Brno: Fsps.muni.cz, [cit. 2022-02-05]. Dostupné z: https://www.fsps.muni.cz/emuni/data/reader/book-8/07.html. Glosář - Ilearningeuropa.com [online]. c2006. [cit.2022-02-06]. Dostupné z: http://www.elearningeuropa.info/index.php?page=glossary&menuzone=1 Nadalku.msmt.cz: Vzdělávání na dálku [online]. c2020. [cit.2022-01-23]. Dostupné z: https://nadalku.msmt.cz/cs/15-zasad-on-line-pedagogiky |
Předběžná náplň práce |
Transformační posun didaktických postupů, metod, pomůcek, je ovlivněný socio-společenskými vlivy způsobených vznikem světové pandemie covid-19 a preventivními opatřeními, které měli zamezit exponenciálnímu nárůstu nakažených. To vše pozorované na úzkém vzorku členů pedagogického sboru Střední školy mediální grafiky a tisku, s. r. o.
|
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
A transformational shift in using didactic approaches, methods, tools, is induced by socio-societal influences caused by the emergence of the global covid-19 pandemic, and preventive precautions, which were supposed to prevent the exponential increase of numbers infected people.
Observation was made on narrow group of teaching members at High school of media graphics and printinting . comp. |