Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Komunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Praze
Název práce v češtině: Komunikace fitness centra FormFactory se zákazníky na pobočkách v Praze
Název v anglickém jazyce: Communication of the FormFactory fitness center with customers at branches in Prague
Klíčová slova: služby, marketingová komunikace, fitness, dotazníkové šetření, pozorování
Klíčová slova anglicky: services, marketing communication, fitness, questionnaire survey, observation
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra managementu sportu (51-300100)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 02.08.2022
Datum zadání: 02.08.2022
Datum a čas obhajoby: 22.06.2023 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:29.05.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:30.05.2023
Datum proběhlé obhajoby: 22.06.2023
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Cílem práce je vytvoření návrhu na zlepšení komunikace fitness centra Form Factory na základě údajů získaným dotazníkovým šetřením a pozorováním. V práci je využita kvantitativní metoda sběru dat v podobě dotazování. Dotazování je doplněno pozorováním.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The aim of this thesis is to create a number of propositions in order to improve communication of the Form Factory fitness center based on the information collected through the questionnaire survey and an observation. There is a quantitative method of data collection implemented in this thesis in form of the questionnaire. The questionnaire was then enhanced by the observation.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK