Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 336)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv významných inzerentů a sponzorů na programovou skladbu a obsah vysílání České televize (na příkladu kauzy Sazka z roku 2000)
Název práce v češtině: Vliv významných inzerentů a sponzorů na programovou skladbu a obsah vysílání České televize (na příkladu kauzy Sazka z roku 2000)
Název v anglickém jazyce: Influence of important advertisers and sponsors on broadcast composition and content of Czech Television broadcasting (case study Sazka, 2000)
Akademický rok vypsání: 2006/2007
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Moravec, Ph.D., Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 17.01.2007
Datum zadání: 17.01.2007
Datum a čas obhajoby: 29.01.2007 00:00
Datum odevzdání elektronické podoby:08.01.2007
Datum proběhlé obhajoby: 29.01.2007
Oponenti: PhDr. Josef Maršík, CSc.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK