Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ
Název práce v češtině: Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: Cooperation between a teacher and a teaching assistant at the first stage of primary school.
Klíčová slova: Asistent pedagoga, pedagog, základní vzdělávání, spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga
Klíčová slova anglicky: A teaching assistant, educationalist, elementary school, cooperation of a teaching assistant and a educationalist
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 01.05.2022
Datum zadání: 01.05.2022
Datum a čas obhajoby: 11.09.2023 12:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 11.09.2023
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD105SP1)
Oponenti: PaedDr. Eva Marádová, CSc.
 
 
 
Seznam odborné literatury
1. ČADILOVÁ, V., ŽAMPACHOVÁ, Z. a kol. Povolání: Asistent pedagoga. Pasparta, 2021. ISBN 9788088290971
2. VOSMÍK, M., GABAŠOVÁ, J. Asistent pedagoga a klima třídy. Raabe, 2019. ISBN 978-80-7496-419-0.
3. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-158-4.
4. TEPLÁ, M. Asistent pedagoga: jak efektivně zavést pozici asistenta pedagoga ve školách. Praha: Verlag Dashofer, 2015. ISBN 978-80-87963-15-9.
5. VÍTKOVÁ, M. Integrativní speciální pedagogika. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-071-9.
6. KENDLÍKOVÁ, J. Vademecum asistenta pedagoga. Pasparta, 2016. ISBN 978-80-88290-50-6.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK