Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ
Název práce v češtině: | Spolupráce učitele a asistenta pedagoga na prvním stupni ZŠ |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Cooperation between a teacher and a teaching assistant at the first stage of primary school. |
Klíčová slova: | Asistent pedagoga, pedagog, základní vzdělávání, spolupráce pedagoga a asistenta pedagoga |
Klíčová slova anglicky: | A teaching assistant, educationalist, elementary school, cooperation of a teaching assistant and a educationalist |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 01.05.2022 |
Datum zadání: | 01.05.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 11.09.2023 12:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.07.2023 |
Datum proběhlé obhajoby: | 11.09.2023 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD105SP1) |
Oponenti: | PaedDr. Eva Marádová, CSc. |
Seznam odborné literatury |
1. ČADILOVÁ, V., ŽAMPACHOVÁ, Z. a kol. Povolání: Asistent pedagoga. Pasparta, 2021. ISBN 9788088290971
2. VOSMÍK, M., GABAŠOVÁ, J. Asistent pedagoga a klima třídy. Raabe, 2019. ISBN 978-80-7496-419-0. 3. BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Strategie ve vzdělávání dětí a žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-158-4. 4. TEPLÁ, M. Asistent pedagoga: jak efektivně zavést pozici asistenta pedagoga ve školách. Praha: Verlag Dashofer, 2015. ISBN 978-80-87963-15-9. 5. VÍTKOVÁ, M. Integrativní speciální pedagogika. Brno: Paido, 2004. ISBN 80-7315-071-9. 6. KENDLÍKOVÁ, J. Vademecum asistenta pedagoga. Pasparta, 2016. ISBN 978-80-88290-50-6. |