Procesní model pro tvorbu aplikací VR
Název práce v češtině: | Procesní model pro tvorbu aplikací VR |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Process model for VR application development |
Klíčová slova: | VR, 3D, realita, grafika, Blender, Unity |
Klíčová slova anglicky: | VR, 3D, reality, graphics, Blender, Unity |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Tomáš Jeřábek, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 07.04.2022 |
Datum zadání: | 07.04.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 24.05.2022 09:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 24.05.2022 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Jiří Štípek, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Seznamte se s relevantními informačními zdroji z oblasti virtuální reality a vývoje VR aplikací.
Analyzujte možnosti tvorby VR aplikací a procesy potřebné pro jejich vytvoření Zmapujte vývojové nástroje pro tvorbu VR aplikací, hardwarové prostředky a přidružený software (např. pro tvorbu 3D modelů, textur) Navrhněte vhodný procesní model vývoje typových VR aplikací včetně přípravy šablon, vzorových objektů a vytvoření metodiky práce s daným modelem. Zpracujte ukázkové řešení navrženého modelu a vyhodnoťte navržený model a formulujte případná doporučení pro aplikaci v praxi. |