Spolupráce s rodinou v programu Začít spolu v době pandemie
| Název práce v češtině: | Spolupráce s rodinou v programu Začít spolu v době pandemie |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Collaboration with the family in the program Start together in a pandemic situation |
| Klíčová slova: | Začít spolu, spolupráce s rodinou, formy spolupráce, formy komunikace, distanční výuka, pandemie |
| Klíčová slova anglicky: | "Začít spolu", cooperation with family, forms of cooperation, communication, distance teaching, pandemic |
| Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP) |
| Vedoucí / školitel: | PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
| Datum přihlášení: | 06.03.2022 |
| Datum zadání: | 06.03.2022 |
| Datum a čas obhajoby: | 08.09.2022 09:30 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 10.07.2022 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 08.09.2022 |
| Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
| Oponenti: | PhDr. Helena Hejlová, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| Diplomová práce se zabývá tématem spolupráce školy a rodiny v době pandemie. Teoretická část charakterizuje program Začít spolu, který si zakládá na spolupráci s rodinou. Představuje standardy programu, ve kterých se zaměřuje na oblast Rodina a komunita. Pojednává o distanční výuce a porovnává možné formy komunikace a spolupráce v prezenční formě výuky a také v době distančního vzdělávání. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí hloubkových rozhovorů, jehož cílem je zjistit, jak a v čem pandemie ovlivnila spolupráci školy a rodiny a co si učitelé a rodiče odnášejí do budoucí vzájemné spolupráce. |
| Předběžná náplň práce |
| Diplomová práce se zabývá spoluprací školy a rodiny v době pandemie. Teoretická část
charakterizuje program Začít spolu, který si zakládá na spolupráci s rodinou. Představuje Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA, ve kterém se zaměřuje na oblast Rodina a komunita. Pojednává o distanční výuce a porovnává možné formy komunikace a spolupráce v prezenční formě výuky a také v době distančního vzdělávání. Praktická část práce se zabývá kvalitativním a kvantitativním výzkumem, realizovaným pomocí hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak a v čem pandemie ovlivnila spolupráci s rodinou a co si učitelé a rodiče odnášejí do budoucí vzájemné spolupráce. |
| Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
| The diploma thesis deals with the topic of cooperation between a school and a family
during a pandemic. The theoretical part characterizes the „Začít spolu“ program, which is based on the cooperation with the family. It presents the Standards of the program, in which it focuses on the area of Family and community. It deals with distance learning and compares the possible forms of communication and cooperation in the full-time form of teaching and also during distance teaching. The practical part of the thesis deals with qualitative and quantitative research, carried out through in-depth interviews and survey, which aims to find out how and in what way the pandemic affected the cooperation of a school and a family and what do the teachers and parents take from it in their future cooperation. |
- zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem