Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Spolupráce s rodinou v programu Začít spolu v době pandemie
Název práce v češtině: Spolupráce s rodinou v programu Začít spolu v době pandemie
Název v anglickém jazyce: Collaboration with the family in the program Start together in a pandemic situation
Klíčová slova: Začít spolu, spolupráce s rodinou, formy spolupráce, formy komunikace, distanční výuka, pandemie
Klíčová slova anglicky: "Začít spolu", cooperation with family, forms of cooperation, communication, distance teaching, pandemic
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Jana Poche Kargerová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 06.03.2022
Datum zadání: 06.03.2022
Datum a čas obhajoby: 08.09.2022 09:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:10.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 08.09.2022
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce se zabývá tématem spolupráce školy a rodiny v době pandemie. Teoretická část charakterizuje program Začít spolu, který si zakládá na spolupráci s rodinou. Představuje standardy programu, ve kterých se zaměřuje na oblast Rodina a komunita. Pojednává o distanční výuce a porovnává možné formy komunikace a spolupráce v prezenční formě výuky a také v době distančního vzdělávání. Praktická část práce se zabývá kvalitativním výzkumem, realizovaným pomocí hloubkových rozhovorů, jehož cílem je zjistit, jak a v čem pandemie ovlivnila spolupráci školy a rodiny a co si učitelé a rodiče odnášejí do budoucí vzájemné spolupráce.
Předběžná náplň práce
Diplomová práce se zabývá spoluprací školy a rodiny v době pandemie. Teoretická část
charakterizuje program Začít spolu, který si zakládá na spolupráci s rodinou. Představuje
Mezinárodní profesní rámec kvality ISSA, ve kterém se zaměřuje na oblast Rodina
a komunita. Pojednává o distanční výuce a porovnává možné formy komunikace
a spolupráce v prezenční formě výuky a také v době distančního vzdělávání. Praktická část
práce se zabývá kvalitativním a kvantitativním výzkumem, realizovaným pomocí
hloubkových rozhovorů a dotazníkového šetření, jehož cílem je zjistit, jak a v čem
pandemie ovlivnila spolupráci s rodinou a co si učitelé a rodiče odnášejí do budoucí
vzájemné spolupráce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis deals with the topic of cooperation between a school and a family
during a pandemic. The theoretical part characterizes the „Začít spolu“ program, which is
based on the cooperation with the family. It presents the Standards of the program, in
which it focuses on the area of Family and community. It deals with distance learning and
compares the possible forms of communication and cooperation in the full-time form of
teaching and also during distance teaching. The practical part of the thesis deals with
qualitative and quantitative research, carried out through in-depth interviews and survey,
which aims to find out how and in what way the pandemic affected the cooperation of a
school and a family and what do the teachers and parents take from it in their future
cooperation.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK