Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Distanční vzdělávání na vybrané Základní škole speciální
Název práce v češtině: Distanční vzdělávání na vybrané Základní škole speciální
Název v anglickém jazyce: Distance education at a selected special primary school
Klíčová slova: distanční vzdělvání,Základní škola speciální, výchova ke zdraví
Klíčová slova anglicky: Distance education, special primary school, health education
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 25.02.2022
Datum zadání: 25.02.2022
Datum a čas obhajoby: 18.05.2022 00:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:14.04.2022
Datum proběhlé obhajoby: 18.05.2022
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Karolína Záhořová
 
 
 
Zásady pro vypracování

Na základě literární rešerše a rešerše dalších zdrojů teoretické vymezení problematiky distančního vzdělávání na ZŠS.
Formy distančního vzdělávání, možnosti aplikací a přístupů.
Praktická část:
Kvantitativní šetření metodou dotazníku
Cílová skupina -rodiče, pedagogičtí pracovníci vybrané Speciální základní školy Poděbrady.
Praktické zkušenosti pedagogů.
Výstup pro pedagogickou praxi. Doporučení pro podporu školy obdobného zaměření a podpora pohody dětí při distanční výuce.
Seznam odborné literatury
VALENTA, Milan, Jan MICHALÍK a Martin LEČBYCH. Mentální postižení.
ČERNÁ, Marie. Česká psychopedie: speciální pedagogika osob s mentálním postižením.
ČERNÝ, Michal, a kol.. Distanční vzdělávání pro učitele.
ZLÁMALOVÁ,Helena. Distační vzdělávání a eLearning
SLAVÍK,Jan,NOVÁK,J. Počítač jako pomocník učitele
Předběžná náplň práce
Teoretická část:
Popis cílové skupiny – škola a žáci s lehkým, středně těžkým a těžkým mentálním postižením.
Vzdělávání ZŠS
RVP ZŠS
zařazení ZŠS v českém školském systému
Formy distančního vzdělávání, možnosti aplikací a přístupů
Praktická část:
Kvantitativní šetření metodou dotazníku
Cílová skupina -rodiče, pedagogičtí pracovníci vybrané Speciální základní školy Poděbrady.
Praktické zkušenosti pedagogů.
Výstup pro pedagogickou praxi. Doporučení pro podporu školy obdobného zaměření a podpora pohody dětí při distanční výuce.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The theoretical part:
Description of the target group - school and pupils with mild, moderate and severe mental disabilities.
ZŠS education
RVP ZŠS
inclusion of primary schools in the Czech school system
Forms of distance education, possibilities of applications and approaches
Practical part:
Quantitative survey by questionnaire method
Target group - parents, pedagogical staff of the selected Special Primary School in Poděbrady.
Practical experience of teachers.
Output for pedagogical practice. Recommendations for the support of a school with a similar focus and support for the well-being of children in distance learning.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK