Distanční vzdělávání na vybrané Základní škole speciální
Název práce v češtině: | Distanční vzdělávání na vybrané Základní škole speciální |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Distance education at a selected special primary school |
Klíčová slova: | distanční vzdělvání,Základní škola speciální, výchova ke zdraví |
Klíčová slova anglicky: | Distance education, special primary school, health education |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Miroslava Kovaříková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 25.02.2022 |
Datum zadání: | 25.02.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 18.05.2022 00:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 18.05.2022 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
Oponenti: | PhDr. Karolína Záhořová |
Zásady pro vypracování |
Na základě literární rešerše a rešerše dalších zdrojů teoretické vymezení problematiky distančního vzdělávání na ZŠS. Formy distančního vzdělávání, možnosti aplikací a přístupů. Praktická část: Kvantitativní šetření metodou dotazníku Cílová skupina -rodiče, pedagogičtí pracovníci vybrané Speciální základní školy Poděbrady. Praktické zkušenosti pedagogů. Výstup pro pedagogickou praxi. Doporučení pro podporu školy obdobného zaměření a podpora pohody dětí při distanční výuce. |
Seznam odborné literatury |
VALENTA, Milan, Jan MICHALÍK a Martin LEČBYCH. Mentální postižení.
ČERNÁ, Marie. Česká psychopedie: speciální pedagogika osob s mentálním postižením. ČERNÝ, Michal, a kol.. Distanční vzdělávání pro učitele. ZLÁMALOVÁ,Helena. Distační vzdělávání a eLearning SLAVÍK,Jan,NOVÁK,J. Počítač jako pomocník učitele |
Předběžná náplň práce |
Teoretická část:
Popis cílové skupiny – škola a žáci s lehkým, středně těžkým a těžkým mentálním postižením. Vzdělávání ZŠS RVP ZŠS zařazení ZŠS v českém školském systému Formy distančního vzdělávání, možnosti aplikací a přístupů Praktická část: Kvantitativní šetření metodou dotazníku Cílová skupina -rodiče, pedagogičtí pracovníci vybrané Speciální základní školy Poděbrady. Praktické zkušenosti pedagogů. Výstup pro pedagogickou praxi. Doporučení pro podporu školy obdobného zaměření a podpora pohody dětí při distanční výuce. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The theoretical part:
Description of the target group - school and pupils with mild, moderate and severe mental disabilities. ZŠS education RVP ZŠS inclusion of primary schools in the Czech school system Forms of distance education, possibilities of applications and approaches Practical part: Quantitative survey by questionnaire method Target group - parents, pedagogical staff of the selected Special Primary School in Poděbrady. Practical experience of teachers. Output for pedagogical practice. Recommendations for the support of a school with a similar focus and support for the well-being of children in distance learning. |