Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vnímání genderové stereotypizace v reklamách na fotbal Generací Z
Název práce v češtině: Vnímání genderové stereotypizace v reklamách na fotbal Generací Z
Název v anglickém jazyce: Gender stereotyping in football advertisements from the perspective of Generation Z
Klíčová slova: gender, stereotypizace, genderová stereotypizace, Generace Z, fotbal
Klíčová slova anglicky: gender, stereotyping, gender stereotyping, Generation Z, soccer
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Řešitel: Bc. Magda Králíčková - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 24.02.2022
Datum zadání: 20.05.2023
Datum a čas obhajoby: 04.09.2023 09:00
Místo konání obhajoby: U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:04.07.2023
Datum odevzdání tištěné podoby:04.07.2023
Datum proběhlé obhajoby: 04.09.2023
Oponenti: PhDr. Tomáš Ruda, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK