Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Autorita učitele sekundární úrovně vzdělávání v rámci distanční výuky
Název práce v češtině: Autorita učitele sekundární úrovně vzdělávání v rámci distanční výuky
Název v anglickém jazyce: The authority of a secondary education teacher throughout remote learning
Klíčová slova: distanční výuka, online, autorita, kázeň
Klíčová slova anglicky: remote learning, online, authority, discipline
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 09.12.2021
Datum zadání: 09.07.2022
Datum a čas obhajoby: 09.09.2022 12:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
. Autorita
1.1 Termín autorita
1.2 Druhy autority
1.3 Strategie k získání autority
1.4 Význam autority
2. Autorita problematikou v edukaci
2.1 Autorita pedagoga
2.2 Korelace kázně s autoritou
2.3 Osobnostní predispozice
2.4 Anti-autoritářství v rámci edukačního systému
Seznam odborné literatury
Průcha, J. (1997). Moderní pedagogika (6. aktualizované a doplněné
vydání). Portál.
Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. (2013). Pedagogický slovník (7.,
aktualiz. a rozš. vyd). Portál.
Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Portál.
Kyriacou, C. (2004). Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu
vyučování (2. vyd). Portál.
Vališová, A. (1999). Autorita ve výchově: vzestup, pád, nebo pomalý
návrat. Karolinum.
Vališová, A. (2008). Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Grada.
Vališová, A. (1998). Autorita jako pedagogický problém. Karolinum.
Bendl, S. (2004). Jak předcházet nekázni, aneb, Kázeňské
prostředky. ISV.
Bendl, S. (2001). Školní kázeň: metody a strategie. ISV
Předběžná náplň práce
Náplní bakalářské práce je analyzovat úroveň autority učitele sekundární úrovně vzdělávání od přestupu výuky do distanční formy v roce 2020. Specifickými aspekty analýzy jsou otázka úpadku v percepci autority studenty, aplikovaných metod v zájmu zachování výuky a problémy spjaté s nástupem distanční formy výuky korelující s autoritou edukátora.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The content of the bachelor thesis is to analyze the level of authority of the teacher of the secondary education level from the transfer of teaching to the distance form in 2020. Specific aspects of the analysis are the question of decline in the perception of authority by students, applied methods in the interest of preservation and problems associated with the advent of distance learning correlated with the authority of the educator.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK