Autorita učitele sekundární úrovně vzdělávání v rámci distanční výuky
Název práce v češtině: | Autorita učitele sekundární úrovně vzdělávání v rámci distanční výuky |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The authority of a secondary education teacher throughout remote learning |
Klíčová slova: | distanční výuka, online, autorita, kázeň |
Klíčová slova anglicky: | remote learning, online, authority, discipline |
Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Ivo Syřiště, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 09.12.2021 |
Datum zadání: | 09.07.2022 |
Datum a čas obhajoby: | 09.09.2022 12:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 11.07.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 09.09.2022 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Jaroslav Šaroch, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
. Autorita
1.1 Termín autorita 1.2 Druhy autority 1.3 Strategie k získání autority 1.4 Význam autority 2. Autorita problematikou v edukaci 2.1 Autorita pedagoga 2.2 Korelace kázně s autoritou 2.3 Osobnostní predispozice 2.4 Anti-autoritářství v rámci edukačního systému |
Seznam odborné literatury |
Průcha, J. (1997). Moderní pedagogika (6. aktualizované a doplněné
vydání). Portál. Průcha, J., Walterová, E., Mareš, J. (2013). Pedagogický slovník (7., aktualiz. a rozš. vyd). Portál. Mareš, J. (2013). Pedagogická psychologie. Portál. Kyriacou, C. (2004). Klíčové dovednosti učitele: cesty k lepšímu vyučování (2. vyd). Portál. Vališová, A. (1999). Autorita ve výchově: vzestup, pád, nebo pomalý návrat. Karolinum. Vališová, A. (2008). Jak získat, udržet a neztrácet autoritu. Grada. Vališová, A. (1998). Autorita jako pedagogický problém. Karolinum. Bendl, S. (2004). Jak předcházet nekázni, aneb, Kázeňské prostředky. ISV. Bendl, S. (2001). Školní kázeň: metody a strategie. ISV |
Předběžná náplň práce |
Náplní bakalářské práce je analyzovat úroveň autority učitele sekundární úrovně vzdělávání od přestupu výuky do distanční formy v roce 2020. Specifickými aspekty analýzy jsou otázka úpadku v percepci autority studenty, aplikovaných metod v zájmu zachování výuky a problémy spjaté s nástupem distanční formy výuky korelující s autoritou edukátora. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The content of the bachelor thesis is to analyze the level of authority of the teacher of the secondary education level from the transfer of teaching to the distance form in 2020. Specific aspects of the analysis are the question of decline in the perception of authority by students, applied methods in the interest of preservation and problems associated with the advent of distance learning correlated with the authority of the educator. |