Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Hodiny zpěvu autorské dvojice Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř a jejich didaktické využití
Název práce v češtině: Hodiny zpěvu autorské dvojice Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř a jejich didaktické využití
Název v anglickém jazyce: TV show Singing Lessons of author partners Zdeněk Svěrák and Jaroslav Uhlíř and it´s didaktic utilization
Klíčová slova: Zdeněk Svěrák, Jaroslav Uhlíř, Hodina zpěvu, popis pořadu, vývoj pořadu, pracovní listy
Klíčová slova anglicky: Zdeněk Svěrák, Jaroslav Uhlíř, TV show Singing Lessons, desciption of TV show, evolution of TV show, worksheets
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Petra Bělohlávková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 06.12.2021
Datum zadání: 06.12.2021
Datum a čas obhajoby: 14.09.2022 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2022
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Jiřina Jiřičková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Tato diplomová práce je zaměřena na didaktické využití televizního pořadu Hodina zpěvu autorské dvojice Zdeněk Svěrák a Jaroslav Uhlíř. První část práce se zabývá samotným pořadem, stručným popisem jednotlivých dílů a jeho tvůrci, ve druhé části jsou pak představeny pracovní listy a další materiály vhodné pro výuku prezenční i distanční. Konkrétní díly pořadu jsou vybrány podle dostupnosti na internetových stránkách České televize. Pracovní listy se zaměřují na rozvíjení vokálních, instrumentálních, hudebně-pohybových i poslechových činností.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This diploma thesis is focused on the didactic use of the TV programme Hodina zpěvu authored by Zdeněk Svěrák and Jaroslav Uhlíř. The first part of the thesis deals with the programme itself, a brief description of individual episodes and with its authors, whereas in the second part worksheets and other materials suitable for both face-to-face and distance learning are presented. The particular episodes of the programme are chosen based on the availability on the Česká televize website. The didactic materials focus on the development of vocal, instrumental, musical-motoric and listening activities.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK