Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramu
Název práce v češtině: Vizuální analýza reklamních kampaní v rámci influencer marketingu na Instagramu
Název v anglickém jazyce: Visual Analysis of Advertising Campaigns within Influencer Marketing on Instagram
Klíčová slova: influencer marketing, influencer, Instagram, vizuální kultura, vizuální analýza
Klíčová slova anglicky: influencer marketing, influencer, Instagram, visual culture, visual analysis
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra teorie umění a tvorby (24-KTUT)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 14.11.2021
Datum zadání: 14.11.2021
Datum odevzdání elektronické podoby:07.01.2022
Datum proběhlé obhajoby: 09.02.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: PhDr. RNDr. Milan Kreuzzieger, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK