Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Mediální obraz Petera Sagana v českých a slovenských médiích během Tour de France
Název práce v češtině: Mediální obraz Petera Sagana v českých a slovenských médiích během Tour de France
Název v anglickém jazyce: The media coverage of Peter Sagan in the Czech and Slovak media during the Tour de France
Klíčová slova: Peter Sagan, Tour de France, sportovní žurnalistika, nacionalismus, národní identita, fanouškovství
Klíčová slova anglicky: Peter Sagan, Tour de France, sports journalism, nationalism, national identity, fanhood
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra žurnalistiky (23-KZ)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ondřej Trunečka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 29.09.2021
Datum zadání: 29.09.2021
Datum a čas obhajoby: 14.06.2022 09:20
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 14.06.2022
Oponenti: Mgr. Veronika Macková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK