Umělá inteligence pro karetní hru Mandala
| Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro karetní hru Mandala |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Artificial inteligence for the card game Mandala |
| Klíčová slova: | Umělá inteligence|hra|Mandala |
| Klíčová slova anglicky: | Artificial inteligence|game|Mandala |
| Akademický rok vypsání: | 2021/2022 |
| Typ práce: | bakalářská práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
| Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
| Datum přihlášení: | 27.09.2021 |
| Datum zadání: | 07.10.2021 |
| Datum potvrzení stud. oddělením: | 12.10.2021 |
| Datum a čas obhajoby: | 17.06.2022 09:00 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 08.05.2022 |
| Datum odevzdání tištěné podoby: | 08.05.2022 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2022 |
| Oponenti: | RNDr. František Mráz, CSc. |
| Zásady pro vypracování |
| Práce bude obsahovat prostředí pro hraní karetní hry Mandala.
Umožní hru dvou hráčů, hráče proti počítači nebo různých implementací umělé inteligence proti sobě. V práci budou vytvořeny, otestovány a porovnány různé implementace umělé inteligence. |
| Seznam odborné literatury |
| [1] pravidla hry (dostupná na https://mindok.cz/wp-content/uploads/2020/06/mandala-rules-cz.pdf)
[2] dokumentace jazyka C++ (dostupná na https://en.cppreference.com) [3] S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2003 [4] Ian Millington, John Funge. Artificial Intelligence for Games, CRC Press, 2009 |
- zadáno a potvrzeno stud. odd.