Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro karetní hru Mandala
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro karetní hru Mandala
Název v anglickém jazyce: Artificial inteligence for the card game Mandala
Klíčová slova: Umělá inteligence|hra|Mandala
Klíčová slova anglicky: Artificial inteligence|game|Mandala
Akademický rok vypsání: 2021/2022
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 27.09.2021
Datum zadání: 07.10.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 12.10.2021
Datum a čas obhajoby: 17.06.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:08.05.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:08.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 17.06.2022
Oponenti: RNDr. František Mráz, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce bude obsahovat prostředí pro hraní karetní hry Mandala.
Umožní hru dvou hráčů, hráče proti počítači nebo různých implementací umělé inteligence proti sobě.
V práci budou vytvořeny, otestovány a porovnány různé implementace umělé inteligence.
Seznam odborné literatury
[1] pravidla hry (dostupná na https://mindok.cz/wp-content/uploads/2020/06/mandala-rules-cz.pdf)
[2] dokumentace jazyka C++ (dostupná na https://en.cppreference.com)
[3] S. Russell, P. Norvig: Artificial Intelligence: A Modern Approach, Prentice Hall, 2003
[4] Ian Millington, John Funge. Artificial Intelligence for Games, CRC Press, 2009
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK