Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh obchodní strategie se zaměřením na zero waste filosofii pro značku Manufaktura
Název práce v češtině: Návrh obchodní strategie se zaměřením na zero waste filosofii pro značku Manufaktura
Název v anglickém jazyce: A business strategy proposal for the Manufaktura brand with zero waste philosophy
Klíčová slova: strategie, zero waste, pečující kosmetika, obalové hospodářství, marketingová strategie
Klíčová slova anglicky: strategy, zero waste, caring cosmetics, packaging management, marketing strategy
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 20.09.2021
Datum zadání: 20.09.2021
Datum a čas obhajoby: 15.06.2022 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:02.05.2022
Datum proběhlé obhajoby: 15.06.2022
Oponenti: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK