Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Jakou roli hrají reklamy cílené na děti na jejich vnímání genderu a genderových stereotypů
Název práce v češtině: Jakou roli hrají reklamy cílené na děti na jejich vnímání genderu a genderových stereotypů
Název v anglickém jazyce: What Role do Children Targeted Ads play in their view of Gender and Gender Stereotypes
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 18.09.2021
Datum zadání: 18.09.2021
Datum a čas obhajoby: 10.09.2024 08:00
Místo konání obhajoby: Areál Jinonice
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2024
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2024
Oponenti: Mgr. Ing. Marek Vranka
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK