Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Název práce v češtině: Rebranding vybrané sportovní společnosti.
Název v anglickém jazyce: Rebranding of a selected sports company.
Klíčová slova: Adrenalinové sporty, webové stránky, identita, značka, digitální marketing, online marketing
Klíčová slova anglicky: Adrenaline sports, website, identity, brand, digital marketing, online marketing, branding
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Management (51-400110)
Vedoucí / školitel: doc. Ing. Eva Čáslavová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 28.06.2021
Datum zadání: 28.06.2021
Datum a čas obhajoby: 25.01.2023 09:00
Místo konání obhajoby: FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:19.12.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:19.12.2022
Datum proběhlé obhajoby: 25.01.2023
Oponenti: PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce řeší značku Flyboard.cz, její identitu a problematiku rebrandingu vybraných prvků značky. Cílem práce je provést rebranding zmíněných prvků a komunikačních kanálů a předložit jej vedení společnosti. Vyhodnocení výzkumu proběhlo na základě hloubkových rozhovorů s odborníky v oboru grafiky a marketingu a průzkumu komunikačních kanálů konkurenčních značek. Výzkum potvrzuje mínění majitelů, že Flyboard.cz graficky zaostává za konkurencí a zaslouží si oživení. Závěr práce představí návrhy nových prvků značky a jejich možné využití v komunikaci společnosti.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The thesis addresses the brand Flyboard.cz, its identity and the issue of rebranding selected elements of the brand. The aim of the work is to make a revival by rebranding selected elements and communication channels and presenting the results to the company management. The evaluation of the research was based on in-depth interviews with graphics and marketing experts and on received insights of competitors‘ communication channels. The research confirms the management’s opinion that Flyboard.cz is graphically lagging behind the competition and needs a revival. The conclusion of the work will present proposals of the new elements of the brand and their use in the company's communications.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK