Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Akčná 2D plošinová hra s komplexným systémom vybavenia
Název práce v jazyce práce (slovenština): Akčná 2D plošinová hra s komplexným systémom vybavenia
Název práce v češtině: Akční 2D plošinová hra s komplexním systémem vybavení
Název v anglickém jazyce: Action 2D platformer game with complex equipment system
Klíčová slova: hra|2d|plošinová
Klíčová slova anglicky: game|2d|platformer
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: slovenština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: Mgr. Filip Kliber
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 22.04.2021
Datum zadání: 28.04.2021
Datum potvrzení stud. oddělením: 26.05.2021
Datum a čas obhajoby: 10.09.2021 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:23.07.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:22.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 10.09.2021
Oponenti: RNDr. Jan Pacovský
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je naprogramovat 2D plošinovou RPG hru zasazenou do období středověku. Hráč bude ovládat postavu pohledem z boku, která se umí pohybovat doprava, doleva, umí se krčit a skákat a má možnost souboje na blízko pomocí rychlého a slabého nebo pomalého a rychlého úderu, případně se bránit blokováním. Ve hře se budou také vyskytovat počítačem ovládané postavy, jako třeba kovář nebo obchodník, který hráči nabídne nějaké služby. Pro postup hrou bude hráč bojovat proti několika různým druhům nepřítel, ze kterých bude moci získávat suroviny na výrobu vybavení.

Hlavním konceptem hry bude její systém vybavení. Hráč bude mít možnost si vyrobit výbavu z jednotlivých komponent (např. meč se skládá z čepele a rukojeti), které budou mít svoje vlastnosti, kterými zlepšují vlastnosti hráče. Hráč bude mít možnost používat i nekompletní vybavení. Pokud je vybavení kompletní, je možné jej finalizovat. Finalizované vybaveni se už nedá měnit, ale poskytuje hráči další bonusy. Tyto bonusy se mohou lišit podle toho, jaký kovář vybavení vyrobí. Výbava má svou životnost a používáním se poškozuje. Hráč se o své vybavení musí starat (udržovat jej a opravovat), jinak se mu vybavení může zničit.

Aplikace bude vyvinuta v prostředí C#/.NET s použitím frameworku Unity.
Seznam odborné literatury
Unity: https://unity.com/
C#: https://docs.microsoft.com/en-us/dotnet/
Gregory, J. (2014). Game Engine Architecture (2nd ed.). Natick, MA: A K Peters
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK