Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Studenti a jejich mimoškolní aktivity - organizace letních táborů
Název práce v češtině: Studenti a jejich mimoškolní aktivity - organizace letních táborů
Název v anglickém jazyce: Students and their extracurricular activities - organization of summer camps
Klíčová slova: letní tábor, volnočasové aktivity, motivace, dobrovolnictví, vedoucí na táboře
Klíčová slova anglicky: Summer camps, leisure-time acttivities, motivation, volunteering, leader at the summer camps
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: PhDr. Radka High, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 22.04.2021
Datum zadání: 22.04.2021
Datum a čas obhajoby: 23.05.2022 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2022
Datum proběhlé obhajoby: 23.05.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Jana Kočí, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce Studenti a jejich mimoškolní aktivity – organizace letních táborů se soustředí na studenty, respektive vedoucí na letních dětských táborech. Autorka se snaží zjistit co studenty při práci na táborech motivuje, jestli převažuje vnitřní nebo vnější motivace, proč se účastní organizace a pořádání letních dětských táborů, jaký je jejich vztah k dobrovolnictví a letním dětským táborům a zdali jim pomohlo studium střední či vysoké školy k získání dovedností a schopností k vedení táborů. V teoretické části je nastíněna historie letních táborů, základní definice pojmů souvisejících s dětskými letními tábory, motivací a volným časem a uvedení agentury, která byla stěžejní při výběru respondentů. V praktické části je popsána výzkumná problematika, na kterou teoretická část nenašla odpovědi. V první části jsou popsány hlavní výzkumné otázky, poté autorka popisuje výzkumná témata vytvořená na základě problematiky, metodologii výzkumu a jak samotný výzkum probíhal. Také zde uvádí stručnou charakteristiku respondentů. V závěru praktické části je analýza a závěrečná diskuse, která shrnuje dohromady teoretické poznatky a výsledky z analýzy v praktické části. Autorka také uvádí, které poznatky jsou společně v souladu a které se naopak liší a popřípadě v čem. Dále také rozvíjí, která další témata by se dala v práci zkoumat a jaké další pohledy na problematiku se mohou zkoumat.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Bachelor thesis Students and their extracurricular activities – organization of summer kids camps focuses on students or leaders at summer camps for children. The author seeks to find out what motivates students when working at camps, whether internal or external motivation prevails, why they participate in organizing and running summer children's camps, what is their relationship to volunteering and summer children's camps, and whether their studies of high school or university have helped them to acquire skills and abilities for camps. The theoretical part outlines the history of summer camps, basic definitions of terms related to children's summer camps, motivation and leisure time and an introduction of the agency that was central to the selection of respondents The practical part describes the issues that the thesis did not find answers to in the theoretical part. The practical part describes the research problems to which the theoretical part did not find answers. The first part describes the main research questions, then the author describes the research topics created on the basis of the issue, research methodology and how the research itself took place. It also gives a brief description of the respondents. At the end of the practical part is an analysis and a final discussion, which summarizes the theoretical knowledge and results of the analysis in the practical part. The author further states which findings are in agreement and which, on the contrary, differ, and if so, in what and developments, what other topics could be examined in the work and what other views on the issue may arise.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK