Výtvarná tvorba jako prostředek prevence a nápravy dysgrafie v prostředí 1. stupně zákdní školy
Název práce v češtině: | Výtvarná tvorba jako prostředek prevence a nápravy dysgrafie v prostředí 1. stupně zákdní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artistic creation as a means of prevention and correction of dysgraphia in the environment of the 1st stage of primary school |
Klíčová slova: | Specifické poruchy učení, dysgrafie, výtvarná výchova, školské poradenské zařízení, metodika intervenčního materiálu. |
Klíčová slova anglicky: | Specific learning disabilities, dysgraphia, art education, educational-psychological couseling centre, intervention of supporting material. |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | prof. PaedDr. Miroslava Bartoňová, Ph.D., mimořádný profesor Univerzity Karlovy |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 22.04.2021 |
Datum zadání: | 22.04.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 16.05.2022 12:30 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 13.04.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 16.05.2022 |
Oponenti: | doc. PhDr. Lea Květoňová, Ph.D. |