Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Housle a jejich využití v hodinách HV na 1. stupni ZŠ
Název práce v češtině: Housle a jejich využití v hodinách HV na 1. stupni ZŠ
Název v anglickém jazyce: The Violin and its Usage in Teaching Music at the Elementary School Level
Klíčová slova: vznik houslí, vývoj houslí, lidová hudba, hra na housle, zvukomalba, metodika HV
Klíčová slova anglicky: origin of violin, development of violin, folk music, playing the violin, onomatopoeia, methodology of music education
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Gabriela Kubátová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 25.03.2021
Datum zadání: 25.03.2021
Datum a čas obhajoby: 21.05.2021 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R408, 408, studio HV, 4. patro
Datum odevzdání elektronické podoby:19.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 21.05.2021
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Kateřina Hurníková, Ph.D.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Diplomová práce zpracovává téma housle a jejich využití ve výuce HV na 1. stupni ZŠ. Teoretická část představuje housle z hlediska jejich zrodu, konstrukce a vývoje, uvádí známé houslisty, technické možnosti hry na housle a spojení houslí s lidovou hudbu. Praktickou část tvoří metodický materiál začleňující housle do výuky hudební výchovy na 1. stupni ZŠ. Metodický materiál je zpracovaný do jednotlivých témat.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The diploma thesis deals with the violin and its usage in teaching music at the elementary school level. The theoretical part presents the history of the violin: from its invention, construction, and subsequent development. The first part also introduces well-known violinists, various techniques employed in playing the violin, and lastly, the violin's connection with folk music. The practical part presents methodological material focused on incorporating the violin into music education at the elementary school level. Methodical material is divided into individual topics.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK