Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v době distanční výuky
Název práce v češtině: Vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami v době distanční výuky
Název v anglickém jazyce: Education of pupils with special educational needs during distance learning
Klíčová slova: Distanční výuka, žák, speciální vzdělávací potřeby, základní škola, digitální technologie, pedagog
Klíčová slova anglicky: Distance education, pupil, special educational needs, primary school, digital technologies, teacher
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra speciální pedagogiky (41-KSP)
Vedoucí / školitel: PaedDr. Eva Marádová, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 03.03.2021
Datum zadání: 03.10.2021
Datum a čas obhajoby: 13.09.2022 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R209, 209, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:11.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 13.09.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Monika Kadrnožková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Studentka vyhledá a rozpracuje relevantní odbornou literaturu a další informační zdroje. Vypracuje analýzu a komparaci různých přístupů ke zkoumané problematice (žák se SVP, distanční vzdělávání žáka se SVP). V souladu se zvolenou výzkumnou metodologií navrhne, připraví a realizuje empirické šetření v základních školách. Provede analýzu dat a jejich interpretaci, v diskusi propojí výsledky šetření s teoretickými poznatky.
Veškeré zásadní kroky studentka průběžně konzultuje s vedoucí práce. Formální úprava práce bude odpovídat požadavkům Opatření děkana.
Seznam odborné literatury
ZIKL, P. Využití ICT u dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-3852-9.
Vyhláška č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných.
KENDÍKOVÁ, J. Vzdělávání žáka s SVP. Praha: Raabe, 2016. ISBN 978-80-7496-213-4
Metodické doporučení pro vzdělávání distančním způsobem [online]. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 23.9. 2020 [cit. 26.12.2020]. Dostupné z: https://www.edu.cz/wp-content/uploads/2020/09/metodika_DZV__23_09_final.pdf
GAJZLEROVÁ, L., NEUMAJER, O., ROHLÍKOVÁ, L. Inkluzivní vzdělávání s využitím digitálních technologií [online]. Praha: Microsoft, červen 2016. [cit. 26.12.2020]. Dostupné z: http://ondrej.neumajer.cz/wp-content/uploads/2016/08/inkluzivni-vzdelavani-s-ict.pdf
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK