Implementace hry Duke
Název práce v češtině: | Implementace hry Duke |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Duke board game implementation |
Klíčová slova: | Duke|Desková Hra|Implementace |
Klíčová slova anglicky: | Duke|Board Game|Implementation |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Informatický ústav Univerzity Karlovy (32-IUUK) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Ondřej Pangrác, Ph.D. |
Řešitel: | Mgr. David Košťál - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 05.04.2021 |
Datum zadání: | 06.04.2021 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 13.04.2021 |
Datum a čas obhajoby: | 10.09.2021 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 20.07.2021 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 22.07.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 10.09.2021 |
Oponenti: | doc. RNDr. Martin Balko, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Tato práce navazuje na ročníkový projekt. Úkolem studenta je implementovat hru Duke včetně rozhodovacího algoritmu pro počítačového protivníka. |
Seznam odborné literatury |
T. H. Cormen, Ch. E. Leiserson, R. L. Rivest, Introduction to Algorithms, MIT Press, 1991
Martin Mareš, Tomáš Valla, Průvodce labyrintem algoritmů, CZ.NIC, Praha, 2017 další odborné články a články z internetu |