Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy
Název práce v češtině: Styly učení u žáků s SPU na druhém stupni základní školy
Název v anglickém jazyce: Learning styles of students with learning disabilities in a secondary school
Klíčová slova: Specifické poruchy učení, styly učení, Dotazník stylu učení, druhý stupeň základní školy
Klíčová slova anglicky: Specific learning disabilities, learning styles, Learning style inventory, secondary school
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra psychologie (41-KPSY)
Vedoucí / školitel: PhDr. Anna Frombergerová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 11.01.2021
Datum zadání: 11.01.2021
Datum a čas obhajoby: 20.05.2022 08:00
Datum odevzdání elektronické podoby:17.04.2022
Datum proběhlé obhajoby: 20.05.2022
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: Mgr. Lothar Filip Rudorfer
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce bude vypracována dle pravidel Pedagogické fakulty Univerzity Karlovy.
Bude vypracována samostatně na základě vlastního výzkumného šetření a bude poctivě citovat všechny použité zdroje dle citační normy.
V rámci všech využitých metod, při zpracování dat i prezentaci práce budou respektovány etické normy výzkumné práce.
Seznam odborné literatury
Bartoňová, M. (2010). Kapitoly ze specifických poruch učení I: Vymezení současné problematiky. MU.
Blatný, M. (2017): Psychologie celoživotního vývoje. Karolinum.
Dunn, R., Beaudry, J. S., & Klavas, A. (2002). Survey of Research on Learning Styles. California Journal of Science Education, 2(2), 75-88. Dostupné z: http://marric.us/files/CSTA_learnjournal.pdf#page=76
Fletcher, J., Lyon, G. R., Fuchs, L., & Barnes, M. A. (2019). Learning disabilities: from identification to intervention. The Guilford Press.
Mareš, J. (1998). Styly učení žáků a studentů. Portál.
Michalová, Z. (2016). Specifické poruchy učení. Tobiáš.
Pokorná, V. (2010). Vývojové poruchy učení v dětství a v dospělosti. Portál.
Průcha, J. (2020). Psychologie učení: teoretické a výzkumné poznatky pro edukační praxi. Grada.
Sovák, M. (1990). Učení nemusí být mučení. SPN.
Thorová, K. (2015). Vývojová psychologie: proměny lidské psychiky od početí po smrt. Portál.
Vágnerová, M. (2012). Vývojová psychologie: Dětství a dospívání. Karolinum
Zelinková, O. (2003). Poruchy učení: Dyslexie, dysgrafie, dysortografie, dyskalkulie, dyspraxie, ADHD. Portál.
Předběžná náplň práce
V této studii budu sledovat, jak se liší styly učení u žáků s SPU od stylů učení žáků intaktních. Výzkumný vzorek se bude skládat z žáků druhého stupně. Práci zpracuji kvantitativní metodou a ke sběru dat využiji standardizovaný dotazník.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Goal of this study is to monitor how different are learning styles of students with learning disabilities in comparison to learning styles of students that are intact. The research sample will consist of secondary school students. I will process the work using a quantitative method and the data will be collected thru a standardized questionnaire.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK