Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Fenomén influencera na Instagramu: proměny ve světě reklamy
Název práce v češtině: Fenomén influencera na Instagramu: proměny ve světě reklamy
Název v anglickém jazyce: The Phenomenon of Instagram Influencer: Changes in the World of Advertising
Klíčová slova: sociální média, Instagram, influencer, reklama, marketing
Klíčová slova anglicky: social media, Instagram, influencer, advertisement, marketing
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Program SHV - Kreativní modul (24-CR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Václav Hájek, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 25.12.2020
Datum zadání: 25.12.2020
Datum odevzdání elektronické podoby:30.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 22.09.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (YAK47005)
Oponenti: MgA. Karel Zavadil, Ph.D.
 
 
 
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK