Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Implementace hry Abaku
Název práce v češtině: Implementace hry Abaku
Název v anglickém jazyce: Abaku game implementation
Klíčová slova: Abaku|desková hra|umělá inteligence|databáze
Klíčová slova anglicky: Abaku|board game|artificial intelligence|database
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS)
Vedoucí / školitel: doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 02.11.2020
Datum zadání: 04.11.2020
Datum potvrzení stud. oddělením: 07.12.2020
Datum a čas obhajoby: 12.09.2022 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:21.07.2022
Datum odevzdání tištěné podoby:22.07.2022
Datum proběhlé obhajoby: 12.09.2022
Oponenti: doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem práce je implementovat stolní početní hru Abaku. Abaku je hra podobná hře Scrabble, ale místo slov se tvoří početní příklady.
Práce bude zahrnovat návrh a implementaci potřebné infrastruktury pro vzdálenou hru více hráčů; hráči budou mít své účty, bude se udržovat statistka her pro každého hráče apod. Rovněž bude práce obsahovat implementaci jednoduché umělé inteligence pro hru hráče "proti počítači".
Očekává se implementace v jazyce Java.
Seznam odborné literatury
Java Language Specification, https://docs.oracle.com/javase/specs/

Andrew Davison: Killer Game Programming in Java
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK