Implementace hry Abaku
Název práce v češtině: | Implementace hry Abaku |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Abaku game implementation |
Klíčová slova: | Abaku|desková hra|umělá inteligence|databáze |
Klíčová slova anglicky: | Abaku|board game|artificial intelligence|database |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra distribuovaných a spolehlivých systémů (32-KDSS) |
Vedoucí / školitel: | doc. RNDr. Petr Hnětynka, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 02.11.2020 |
Datum zadání: | 04.11.2020 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 07.12.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 12.09.2022 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 21.07.2022 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 22.07.2022 |
Datum proběhlé obhajoby: | 12.09.2022 |
Oponenti: | doc. RNDr. Jan Kofroň, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Cílem práce je implementovat stolní početní hru Abaku. Abaku je hra podobná hře Scrabble, ale místo slov se tvoří početní příklady.
Práce bude zahrnovat návrh a implementaci potřebné infrastruktury pro vzdálenou hru více hráčů; hráči budou mít své účty, bude se udržovat statistka her pro každého hráče apod. Rovněž bude práce obsahovat implementaci jednoduché umělé inteligence pro hru hráče "proti počítači". Očekává se implementace v jazyce Java. |
Seznam odborné literatury |
Java Language Specification, https://docs.oracle.com/javase/specs/
Andrew Davison: Killer Game Programming in Java |