Začlenění žáků s narušenou komunikační schopností do třídního kolektivu v inkluzivním prostředí základní školy
Název práce v češtině: | Začlenění žáků s narušenou komunikační schopností do třídního kolektivu v inkluzivním prostředí základní školy |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Inclusion of pupils with communication disability into the class collective in an inclusive primary school environment |
Klíčová slova: | Narušená komunikační schopnost, inkluze, integrace, žák, podpůrná opatření, asistent pedagoga |
Klíčová slova anglicky: | Communication disability, inclusion, integration, pupil, support measures, teacher assistent |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra speciální pedagogiky (41-KSP) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Zuzana Korandová |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 29.10.2020 |
Datum zadání: | 29.10.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 02.06.2021 08:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R126, 126, 1. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 14.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 02.06.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | Mgr. Ing. Jana Horynová |