Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 381)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza marketingového mixu českého trhu s léčivy pro psy s důrazem na distribuci a propagaci
Název práce v češtině: Analýza marketingového mixu českého trhu s léčivy pro psy s důrazem na distribuci a propagaci
Název v anglickém jazyce: Marketing Mix Analysis of Czech Dog Medication Market with an Emphasis on Place and Promotion
Klíčová slova: veterinární léčiva, antiparazitika, ektoparazitika, distribuce, cena, propagace, analýza trhu, spotřebitel, dotazník
Klíčová slova anglicky: veterinary medicines, antiparasitics, ectoparasitics, distribution, price, promotion, market analysis, consumer, questionnaire
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Klabíková Rábová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 22.10.2020
Datum zadání: 22.10.2020
Datum a čas obhajoby: 16.09.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H108, Hollar - místn. č. 108
Datum odevzdání elektronické podoby:28.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 16.09.2021
Oponenti: Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Předběžná náplň práce
Předmětem bakalářské práce je analýza českého trhu s veterinárními léčivy pro zvířata. Konkrétně se zabývá dílčím trhem s ektoparazitiky pro psy. Trh je analyzován dvojím způsobem, v obou případech je však rozbor strukturalizován pomocí 4P marketingového mixu. Teoretická část práce vychází z odborné literatury a deskriptivní analýzy současné situace na českém veterinárním trhu. Pomocí deskriptivní analýzy jsou vybrány tři nejrozšířenější značky ektoparazitik: antiparazitní obojek Foresto, spot-on pipeta a kožní sprej Frontline a šampon, kožní sprej a pěna Arpalit NEO. U těchto značek jsou následně popsány všechny čtyři aspekty marketingového mixu. Praktická část práce vychází z dotazníkového šetření, které se soustředí jak na chování respondentů na trhu s ektoparazitiky, tak na jejich vztah k vybraným třem značkám. Výstupem práce je soubor doporučení a praktických postřehů uplatnitelných při zavádění nových výrobků a inovacích stávajících produktů.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main goal of the thesis is to analyze the market of pet drugs in the Czech Republic. The thesis is focused on the market of dog ectoparasiticidal compounds. The market is analyzed using two approaches. In both cases, the analysis is structured into four categories corresponding to the 4P marketing mix. The theoretical part of the thesis is based on literature analysis and descriptive analysis of the current situation in the Czech veterinary market. While using the descriptive analysis three most spread brands of ectoparasiticidal compounds were picked: the antiparasitic collar Foresto, spot-on pipette and skin spray Frontline, shampoo and foam Arpalit NEO. All four aspects of the marketing mix are described for each brand. The practical part of my thesis is composed of a questionnaire. The questionnaire is focusing on the behaviour of the respondents in the ectoparasitic market and also on their relations to the picked brands. An advice package and practical insights applicable during the introduction of new products and innovations of the current ones represent the results of my work.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK