Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Vliv umělé inteligence na digitální komunikaci a média a jejich budoucí vývoj
Název práce v češtině: Vliv umělé inteligence na digitální komunikaci a média a jejich budoucí vývoj
Název v anglickém jazyce: The influence of artificial intelligence on digital communication and media and their future development
Klíčová slova: Umělá inteligence, Digitální marketing, Rekomendační algoritmy, NLP, chatboti, digitální asistenti, automatizace
Klíčová slova anglicky: Artificial intelligence, Digital marketing, Recommendation algorithms, NLP, chatbots, digital assistants, automation
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR)
Vedoucí / školitel: Mgr. Pavel Hacker
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 12.10.2020
Datum zadání: 12.10.2020
Datum a čas obhajoby: 15.09.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107
Datum odevzdání elektronické podoby:27.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 15.09.2021
Oponenti: Ing. Ladislav Báča
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
FREY, Petr. Marketingová komunikace: nové trendy 3.0. 3., rozš. vyd. Praha:
Management Press, 2011. ISBN 978-80-7261-237-6
HENDL, Jan. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál, 2016. ISBN 978-80-262-0982-9. JANOUCH, Viktor. Internetový marketing: prosaďte se na webu a sociálních sítích. Brno: Computer Press, 2010. ISBN 978-80-251-2795-7.
MANOVICH, Lev. The language of new media. Cambridge, Mass.: MIT Press, 2002. Leonardo (Series) (Cambridge, Mass.). ISBN 0262133741.
Mařík, Vladimír, a další. (2001). Umělá inteligence. Praha : Academia, 2001.
MCLUHAN, Marshall. Člověk, média a elektronická kultura: výbor z díla. Brno: Jota, 2000. Nové obzory (Jota). ISBN 80-7217-128-3.
MCLUHAN, Marshall a Quentin FIORE. The medium is the massage: an inventory of effects. Berkeley, CA: Gingko Press, 2001. ISBN 9781584230700.
Němec, R. Aktuální trendy v SEO a PPC. In: Strategie. 2.11.2009
LISTER, M. (2009). New media: A critical introduction. Taylor & Francis, ISBN: 0415431603
SCOTT, David Meerman a David Meerman SCOTT. The new rules of marketing & PR: how to use social media, online video, mobile applications, blogs, news releases, & viral marketing to reach buyers directly. 3rd ed. Hoboken, N.J.: John Wiley, c2011. ISBN 1118026985.
RUSSELL, Stuart J., Peter NORVIG a Ernest DAVIS. Artificial intelligence: a modern approach. 3rd ed. Boston: Pearson, c2010. Prentice Hall series in artificial intelligence. ISBN 978-0-13-207148-2..
Předběžná náplň práce
Tato práce si klade za cíl zmapovat současný a potenciální vliv některých technologií spadajících pod pojem umělá inteligence na digitální marketing. Dílčími cíli této práce jsou pak nejdříve vymezení pojmu digitální marketing a stručný popis jeho vývoje od počátku na přelomu osmdesátých a devadesátých let. Následně pak vymezení pojmu umělá inteligence ve všech jeho rovinách, stručný popis historie umělé inteligence a popis technologií, které jsou využívány v digitálním marketingu a zároveň spadají pod pojem umělé inteligence.

Ve druhé části pak práce konfrontuje poznatky získané z literatury a internetových zdrojů o využití technologií spadajících pod umělou inteligenci v digitálním marketingu s názory několika předních českých vědců v oblasti umělé inteligence, odborníků na digitální marketing a dalších příbuzných oblastí.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This work aims to map the current and potential impact of some technologies falling under the concept of artificial intelligence on digital marketing. The partial goals of this work are first to define the concept of digital marketing and a brief description of its development from the beginning at the turn of the eighties and nineties. Subsequently, the definition of the concept of artificial intelligence in all its levels, a brief description of the history of artificial intelligence and a description of technologies that are used in digital marketing and also fall under the concept of artificial intelligence.

In the second part, the work confronts the knowledge gained from the literature and Internet sources on the use of technologies falling under artificial intelligence in digital marketing with the views of several leading Czech scientists in the field of artificial intelligence, digital marketing experts and other related fields.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK