Návrh učebny a koncepce výuky odborného výcviku oboru Operátor skladování na SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
Název práce v češtině: | Návrh učebny a koncepce výuky odborného výcviku oboru Operátor skladování na SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Suggestion of classroom and concept of teaching professional training in the field of storage operator at SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav |
Klíčová slova: | odborná učebna, vybavení učebny, učební pomůcky, logistika |
Klíčová slova anglicky: | specialized classroom, classroom equipment, teaching aids, logistics |
Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra pedagogiky (41-KPG) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Helena Marinková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 11.10.2020 |
Datum zadání: | 11.10.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 25.05.2021 14:00 |
Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 25.05.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (OSZD004) |
Oponenti: | PhDr. Martin Čapek Adamec, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
Tato práce se zabývá návrhem a realizací učebny odborného výcviku pro obor Operátor skladování. Návrh bude zohledňovat didaktické zásady, možné organizační formy výuky a výukové cíle. Zvolený návrh učebny musí umožnit jak výuku dle současného ŠVP, tak snadnou adaptaci při inovacích a aktualizacích ŠVP. |
Seznam odborné literatury |
ČADÍLEK, M., LOVEČEK, A. Didaktika odborných předmětů. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2003.
PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. 6., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2013, 562 s. ISBN 978-80-262-0367-4. VINTR, Jiří. Úvod do didaktiky odborného výcviku. Vyd. 2. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2004, 95 s. ISBN 80-7040-689-5. KLAPILOVÁ, Světla. Didaktika pro učitele praktického vyučování a mistry odborného výcviku. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia. ISBN 80-244-1420-1. STOJAN, Mojmír. Učebna v systému řízení výchovně vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita J.E. Purkyně, 1986. SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1821-7. ČADÍLEK, M. Didaktika praktického vyučování I., účelové vydání, pro doplňující pedagogické studium učitelů praktického vyučování, učitelů odborného výcviku a bakalářské studium učitelství odborného výcviku a praxe, katedra didaktických technologií Pedagogické fakulty Masarykovy university v Brně 2005. ČADÍLEK, M., STEJSKALOVÁ, P. Didaktika praktického vyučování II., účelové vydání, pro doplňující pedagogické studium učitelů, Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně 2001. Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání: 66 – 53 – H/01 Operátor skladování [online]. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2019 [cit. 2019-12-18]. Dostupné z: http://zpd.nuov.cz/RVP/H/RVP%206653H01%20Operator%20skladovani.pdf VAŠUTOVÁ, Jaroslava Být učitelem – Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK PedF, 2007. 77 s. |
Předběžná náplň práce |
ÚVOD
TEORETICKÁ ČÁST - historie OV - didaktické prostředky - bezpečnost práce PRAKTICKÁ ČÁST - základní hlediska návrhu odb. učebny logistiky - materiální vybavení učebny - vlastní návrh učebny logistiky ZÁVĚR |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
INTRODUCTION
THE THEORETICAL PART - history of OV - teaching aids - safety PRACTICAL PART - basic aspects of the design of the logistics classroom - material equipment of the classroom - own design of the logistics classroom CONCLUSION |