Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Návrh učebny a koncepce výuky odborného výcviku oboru Operátor skladování na SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
Název práce v češtině: Návrh učebny a koncepce výuky odborného výcviku oboru Operátor skladování na SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
Název v anglickém jazyce: Suggestion of classroom and concept of teaching professional training in the field of storage operator at SOUs ŠKODA AUTO Mladá Boleslav
Klíčová slova: odborná učebna, vybavení učebny, učební pomůcky, logistika
Klíčová slova anglicky: specialized classroom, classroom equipment, teaching aids, logistics
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra pedagogiky (41-KPG)
Vedoucí / školitel: PhDr. Helena Marinková, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 11.10.2020
Datum zadání: 11.10.2020
Datum a čas obhajoby: 25.05.2021 14:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R218, 218, 2. patro, vlevo, zadní trakt
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 25.05.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Martin Čapek Adamec, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Tato práce se zabývá návrhem a realizací učebny odborného výcviku pro obor Operátor skladování. Návrh bude zohledňovat didaktické zásady, možné organizační formy výuky a výukové cíle. Zvolený návrh učebny musí umožnit jak výuku dle současného ŠVP, tak snadnou adaptaci při inovacích a aktualizacích ŠVP.
Seznam odborné literatury
ČADÍLEK, M., LOVEČEK, A. Didaktika odborných předmětů. Brno: Akademické nakladatelství CERM, s.r.o., 2003.
PETTY, Geoffrey. Moderní vyučování. 6., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál, 2013, 562 s. ISBN 978-80-262-0367-4.

VINTR, Jiří. Úvod do didaktiky odborného výcviku. Vyd. 2. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Pedagogická fakulta, 2004, 95 s. ISBN 80-7040-689-5.

KLAPILOVÁ, Světla. Didaktika pro učitele praktického vyučování a mistry odborného výcviku. Olomouc: Univerzita Palackého v Olomouci, 2006. Texty k distančnímu vzdělávání v rámci kombinovaného studia. ISBN 80-244-1420-1.

STOJAN, Mojmír. Učebna v systému řízení výchovně vzdělávacího procesu. Brno: Univerzita J.E. Purkyně, 1986.

SKALKOVÁ, Jarmila. Obecná didaktika: vyučovací proces, učivo a jeho výběr, metody, organizační formy vyučování. Praha: Grada, 2007. Pedagogika (Grada). ISBN 978-80-247-1821-7.

ČADÍLEK, M. Didaktika praktického vyučování I., účelové vydání, pro doplňující pedagogické studium učitelů praktického vyučování, učitelů odborného výcviku a bakalářské studium učitelství odborného výcviku a praxe, katedra didaktických technologií Pedagogické fakulty Masarykovy university v Brně 2005.

ČADÍLEK, M., STEJSKALOVÁ, P. Didaktika praktického vyučování II., účelové vydání, pro doplňující pedagogické studium učitelů, Pedagogická fakulta Masarykovy university v Brně 2001.

Rámcový vzdělávací program pro obor vzdělání: 66 – 53 – H/01 Operátor skladování [online]. Praha: Ministerstvo školství, mládeže a tělovýchovy, 2019 [cit. 2019-12-18]. Dostupné z: http://zpd.nuov.cz/RVP/H/RVP%206653H01%20Operator%20skladovani.pdf


VAŠUTOVÁ, Jaroslava Být učitelem – Co by měl učitel vědět o své profesi. Praha: UK PedF, 2007. 77 s.
Předběžná náplň práce
ÚVOD
TEORETICKÁ ČÁST
- historie OV
- didaktické prostředky
- bezpečnost práce
PRAKTICKÁ ČÁST
- základní hlediska návrhu odb. učebny logistiky
- materiální vybavení učebny
- vlastní návrh učebny logistiky
ZÁVĚR
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
INTRODUCTION
THE THEORETICAL PART
- history of OV
- teaching aids
- safety
PRACTICAL PART
- basic aspects of the design of the logistics classroom
- material equipment of the classroom
- own design of the logistics classroom
CONCLUSION
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK