Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže
| Název práce v češtině: | Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Algorithmization of social networking sites and its perception by adolescents |
| Klíčová slova: | algoritmizace, algoritmus, sociální média, sociální sítě, mladiství, děti, percepce, Facebook, Instagram, YouTube, polostrukturovaný rozhovor |
| Klíčová slova anglicky: | algorithmization, algorithm, social media, social networks, adolescents, children, perception, Facebook, Instagram, YouTube, semi-structured interview |
| Akademický rok vypsání: | 2020/2021 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra mediálních studií (23-KMS) |
| Vedoucí / školitel: | doc. Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
| Datum přihlášení: | 09.10.2020 |
| Datum zadání: | 09.10.2020 |
| Datum a čas obhajoby: | 25.06.2021 09:00 |
| Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1 |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 03.05.2021 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 25.06.2021 |
| Oponenti: | doc. PhDr. Irena Reifová, Ph.D. |
| Kontrola URKUND: | ![]() |
| Seznam odborné literatury |
| BUCHER, Taina, 2018. If…then: algorithmic power and politics. New York: Oxford University Press. ISBN 9780190493042.
CREEBER, Glen, ROYSTON, Martin, 2009. Digital Cultures. New York: Creeber and Martin. ISBN-13: 978-0-33-5221974. van DIJCK, José, 2013. The culture of connectivity: a critical history of social media. New York: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-997077-3. DISMAN, Miroslav, 2011. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměněné vydání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1966-8. HENDL, Jan, 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9. LIEVROUW, Leah A., LIVINGSTONE, Sonia, 2010. The Handbook of New Media: Social Shaping and Social Consequences of ICTs. London: Sage. DOI: 10.4135/9781446211304 MANOVICH, Lev, 2002. The language of new media. Cambridge, Mass.: MIT Press. Leonardo (Series). ISBN 9780262632553 MARSHALL, P. David, 2006. The Celebrity Culture Reader. London: Routledge/Taylor & Francis Group. ISBN 978-04-1533-792-2 MCLUHAN, Marshall, 1964. Understanding media: the extensions of man. 8. print. New York: New American Library. Signet Books. ISBN 978-8114675352 MCQUAIL, Denis, 2009. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-574-5. MORGAN, David L, 2001. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Tišnov: Sdružení SCAN. Metodologie. ISBN 80-85834-77-4. PALFREY, John G, GASSER, Urs, 2006. Born digital: how children grow up in a digital age. New York: Basic Books. ISBN 978-04-6505-392-6. PAVLÍČEK, Antonín, 2010. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1742-1. STRAUSS, Anselm, CORBIN, Juliet, 1999. Základy kvalitativního výzkumu: postupy a techniky metody zakotvené teorie. Brno: Sdružení Podané ruce. ISBN 9788085834604 |
- zadáno vedoucím/školitelem