Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 392)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže
Název práce v češtině: Algoritmizace sociálních sítí a její percepce očima mládeže
Název v anglickém jazyce: Algorithmization of social networking sites and its perception by adolescents
Klíčová slova: algoritmizace, algoritmus, sociální média, sociální sítě, mladiství, děti, percepce, Facebook, Instagram, YouTube, polostrukturovaný rozhovor
Klíčová slova anglicky: algorithmization, algorithm, social media, social networks, adolescents, children, perception, Facebook, Instagram, YouTube, semi-structured interview
Akademický rok vypsání: 2020/2021
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra mediálních studií (23-KMS)
Vedoucí / školitel: doc. Mgr. et Mgr. Jaroslav Švelch, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 09.10.2020
Datum zadání: 09.10.2020
Datum a čas obhajoby: 25.06.2021 09:00
Místo konání obhajoby: Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:03.05.2021
Datum proběhlé obhajoby: 25.06.2021
Oponenti: doc. PhDr. Irena Reifová, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
BUCHER, Taina, 2018. If…then: algorithmic power and politics. New York: Oxford University Press. ISBN 9780190493042.
CREEBER, Glen, ROYSTON, Martin, 2009. Digital Cultures. New York: Creeber and Martin. ISBN-13: 978-0-33-5221974.
van DIJCK, José, 2013. The culture of connectivity: a critical history of social media. New York: Oxford University Press. ISBN 978-0-19-997077-3.
DISMAN, Miroslav, 2011. Jak se vyrábí sociologická znalost: příručka pro uživatele. 4., nezměněné vydání. Praha: Karolinum. ISBN 978-80-246-1966-8.
HENDL, Jan, 2016. Kvalitativní výzkum: základní teorie, metody a aplikace. Čtvrté, přepracované a rozšířené vydání. Praha: Portál. ISBN 978-80-262-0982-9.
LIEVROUW, Leah A., LIVINGSTONE, Sonia, 2010. The Handbook of New Media: Social Shaping and Social Consequences of ICTs. London: Sage. DOI: 10.4135/9781446211304
MANOVICH, Lev, 2002. The language of new media. Cambridge, Mass.: MIT Press. Leonardo (Series). ISBN 9780262632553
MARSHALL, P. David, 2006. The Celebrity Culture Reader. London: Routledge/Taylor & Francis Group. ISBN 978-04-1533-792-2
MCLUHAN, Marshall, 1964. Understanding media: the extensions of man. 8. print. New York: New American Library. Signet Books. ISBN 978-8114675352
MCQUAIL, Denis, 2009. Úvod do teorie masové komunikace. 4., rozš. a přeprac. vyd. Praha: Portál. ISBN 978-80-7367-574-5.
MORGAN, David L, 2001. Ohniskové skupiny jako metoda kvalitativního výzkumu. Tišnov: Sdružení SCAN. Metodologie. ISBN 80-85834-77-4.
PALFREY, John G, GASSER, Urs, 2006. Born digital: how children grow up in a digital age. New York: Basic Books. ISBN 978-04-6505-392-6.
PAVLÍČEK, Antonín, 2010. Nová média a sociální sítě. Praha: Oeconomica. ISBN 978-80-245-1742-1.
STRAUSS, Anselm, CORBIN, Juliet, 1999. Základy kvalitativního výzkumu: postupy a techniky metody zakotvené teorie. Brno: Sdružení Podané ruce. ISBN 9788085834604
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK