FTVS UK, José Martího 269/31, Praha 6, U20, H246, Zasedací místnost katedry managementu
Datum odevzdání elektronické podoby:
06.08.2021
Datum odevzdání tištěné podoby:
06.08.2021
Datum proběhlé obhajoby:
01.09.2021
Oponenti:
PhDr. Josef Voráček, Ph.D.
Předběžná náplň práce
Hlavním cílem této bakalářské práce je sestavit doporučení jednotlivých nástrojů marketingového mixu pro sportovní klub. Aby bylo tohoto cíle dosaženo, musí nejprve dojít ke zhodnocení současného stavu. Aplikace navržených doporučení povede ke zvýšení kvality poskytovaných služeb, větší spokojenosti zákazníků a členů klubu a k celkovému zlepšení fungování klubu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The main objective of this bachelor thesis is to compile recommendations for individual tools of the marketing mix for a sports club. To achieve this objective, the current status must be assessed first. The application of proposed recommendations will lead to an increase in the quality of the services provided, greater satisfaction of customers and club members and an overall improvement in the functioning of the club.