Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Využití informačních technologií na základních školách
Název práce v češtině: Využití informačních technologií na základních školách
Název v anglickém jazyce: Use of informational technologies in elementary schools
Klíčová slova: Informační technologie, školství, moderní technologie, základní škola
Klíčová slova anglicky: Informational technologies, Education, Modern technologies, Elementary school
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: doc. PhDr. Martin Kursch, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 10.09.2020
Datum zadání: 01.12.2020
Datum a čas obhajoby: 18.05.2021 00:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:16.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 18.05.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: PhDr. Mgr. Vlastimil Hubert, MBA
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce se zabývá tématem vybavenosti a využívání výpočetní techniky na základních školách. Výpočetní technika představuje v současné době velký potenciál, a to jak ve vzdělávacím procesu, tak v oblasti řízení školy. Cílem práce je zjistit, jak jsou jednotlivé školy vybavené, jaké používají technologie a techniku. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá moderními technologiemi používanými na základních školách. Praktická část je rozdělena na část výzkumnou a výsledkovou. Ve výzkumné části se za pomocí kvantitativního výzkumu formou dotazníku bude zjišťovat vybavenost škol a využívání moderních technologií ve výuce. Výsledková část následně provede zhodnocení dat, která byla v praktické části získána.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bacherol deal with topic of using informational technologies in primary schools. Computer technology currently represents great potential in educational process and in school management. The objective is find-out how each school are equipped with technology and technique. This thesis is divided into theoretical and practical part. Theoretical part handle with modern technologies use by elementary schools. Practical part is divided on research part and evaluation part. In research part I use quantitative research with questionnaire form in order to find-out how schools are equipped and how they use modern technologies in education. Then evaluation part evaluate data which was obtained in practical part.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK