Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza marketingové komunikace v prostředí základních škol
Název práce v češtině: Analýza marketingové komunikace v prostředí základních škol
Název v anglickém jazyce: The analysis of the marketing communication of primary school
Klíčová slova: analýza, dotazník, marketingová komunikace, WWW, základní škola
Klíčová slova anglicky: analysis, marketing communication, primary school, questionnaire, WWW
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 23.06.2020
Datum zadání: 23.06.2020
Datum a čas obhajoby: 17.05.2021 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 17.05.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA
 
 
 
Zásady pro vypracování
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana č. 37/2017 „O podrobnostech pro závěrečné práce“.
Seznam odborné literatury
GRECMANOVÁ, H., M. DOPITA, J. POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ a J. SKOPALOVÁ, 2012. Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. ISBN 978-80-87063-80-4.
JANOUCH, V, 2014. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7.
KARLÍČEK, M., 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5.
KOTLER, P. a K. L. KELLER, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5.
PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK. ISBN 978-80-7452-117-1.
PAULOVČÁKOVÁ, L., 2018. Marketing management ve vzdělávání. E-publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-108-1. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/)
PŘIKRYLOVÁ, J., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2.
SCOTT, D.M., 2007. Nová pravidla marketingu a PR. Brno: Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0.
SVĚTLÍK, J., 2009. Marketingové řízení školy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7357-494-9.
SVĚTLÍK, J., 2016. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP. ISBN 978-880-6847-79-5.
VAŠTÍKOVÁ, M., 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8.
Předběžná náplň práce
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace základních škol, zejména pak na komunikaci prostřednictvím webových stránek. Identifikuje klíčové oblasti pro komunikaci zainteresovaných cílových skupin a na základě vybraných metod šetření navrhuje doporučení ke zefektivnění a zatraktivnění komunikace pro vybranou základní školu.

Cíl práce:
Analyzovat marketingovou komunikaci základních škol, identifikovat klíčové oblasti komunikace pro cílové skupiny a na základě dotazníkového šetření, obsahové analýzy a polostrukturovaných rozhovorů vytvořit doporučení pro zdokonalení a zefektivnění komunikace vybrané školy.

Metody výzkumu:
Obsahová analýza, dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of primary schools, especially on communication through the websites. It identifies key areas for communication of interested target groups and, based on selected survey methods, proposes recommendations for streamlining and making communication more attractive for the selected primary school.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK