Analýza marketingové komunikace v prostředí základních škol
Název práce v češtině: | Analýza marketingové komunikace v prostředí základních škol |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | The analysis of the marketing communication of primary school |
Klíčová slova: | analýza, dotazník, marketingová komunikace, WWW, základní škola |
Klíčová slova anglicky: | analysis, marketing communication, primary school, questionnaire, WWW |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 23.06.2020 |
Datum zadání: | 23.06.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 17.05.2021 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 18.04.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.05.2021 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | RNDr. Ing. Eva Urbanová, Ph.D., MBA |
Zásady pro vypracování |
Bakalářská práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana č. 37/2017 „O podrobnostech pro závěrečné práce“. |
Seznam odborné literatury |
GRECMANOVÁ, H., M. DOPITA, J. POLÁCHOVÁ VAŠŤATKOVÁ a J. SKOPALOVÁ, 2012. Klima školy. Soubor dotazníků pro učitele, žáky a rodiče. Praha: Národní ústav pro vzdělávání. ISBN 978-80-87063-80-4.
JANOUCH, V, 2014. Internetový marketing. 2. vyd. Brno: Computer Press. ISBN 978-80-251-4311-7. KARLÍČEK, M., 2018. Základy marketingu. 2., přepracované a rozšířené vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5869-5. KOTLER, P. a K. L. KELLER, 2013. Marketing management. 14. vyd. Praha: Grada Publishing. ISBN 978-80-247-4150-5. PAULOVČÁKOVÁ, L., 2015. Marketing. Přístup k marketingovému řízení. Praha: UJAK. ISBN 978-80-7452-117-1. PAULOVČÁKOVÁ, L., 2018. Marketing management ve vzdělávání. E-publikace, Univerzita Karlova, Pedagogická fakulta. ISBN 978-80-7603-108-1. (https://www.futurebooks.cz/books/pedfa_fof_3/) PŘIKRYLOVÁ, J., 2019. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada. ISBN 978-80-271-0787-2. SCOTT, D.M., 2007. Nová pravidla marketingu a PR. Brno: Zoner Press. ISBN 978-80-86815-93-0. SVĚTLÍK, J., 2009. Marketingové řízení školy. 2. aktualiz. vyd. Praha: Wolters Kluwer ČR. ISBN 978-80-7357-494-9. SVĚTLÍK, J., 2016. Marketingové komunikace. Praha: VŠPP. ISBN 978-880-6847-79-5. VAŠTÍKOVÁ, M., 2014. Marketing služeb: efektivně a moderně. 2. aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Grada. ISBN 978-80-247-5037-8. |
Předběžná náplň práce |
Abstrakt:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu marketingové komunikace základních škol, zejména pak na komunikaci prostřednictvím webových stránek. Identifikuje klíčové oblasti pro komunikaci zainteresovaných cílových skupin a na základě vybraných metod šetření navrhuje doporučení ke zefektivnění a zatraktivnění komunikace pro vybranou základní školu. Cíl práce: Analyzovat marketingovou komunikaci základních škol, identifikovat klíčové oblasti komunikace pro cílové skupiny a na základě dotazníkového šetření, obsahové analýzy a polostrukturovaných rozhovorů vytvořit doporučení pro zdokonalení a zefektivnění komunikace vybrané školy. Metody výzkumu: Obsahová analýza, dotazníkové šetření, polostrukturované rozhovory. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor thesis focuses on the analysis of marketing communication of primary schools, especially on communication through the websites. It identifies key areas for communication of interested target groups and, based on selected survey methods, proposes recommendations for streamlining and making communication more attractive for the selected primary school. |