Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Autoevaluace jako součást řízení kvality vzdělávání v základní umělecké škole.
Název práce v češtině: Autoevaluace jako součást řízení kvality vzdělávání v základní umělecké škole.
Název v anglickém jazyce: Self-evaluation as a part of quality management education at the elementary art school.
Klíčová slova: autoevaluace, řízení kvality, vzdělávání, ředitel, základní umělecká škola
Klíčová slova anglicky: self-evaluation, quality management, education, director, elementary art school
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Roman Liška, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 29.04.2020
Datum zadání: 29.04.2020
Datum a čas obhajoby: 04.06.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna
Datum odevzdání elektronické podoby:30.04.2020
Datum proběhlé obhajoby: 04.06.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM)
Oponenti: RNDr. Jindřich Kitzberger
 
 
 
Zásady pro vypracování
práci zpracujte v souladu s pokyny fakulty a KAMV
Seznam odborné literatury
CHRÁSTKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu. 2. aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2016. 256 s. ISBN 978-80-247-5326-3

CHVÁL, M. Na naší škole nám záleží. Jak hodnotit a sledovat kvalitu školy. 1. vyd. Praha: Portál, 2018. 176 s. ISBN 978-80-262-1321-5

JANÍK, T. Kvalita (ve) vzdělávání. 1. vyd. Brno: Muni Press, 2016. 434 s. ISBN 978-80-210-6349-5

Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Praha: ČŠI, 2018. 118 s.

NENADÁL, J. a kol. Management kvality pro 21. století.
1. vyd. Praha: Management Press, 2018. 368 s. ISBN: 978-80-726-156-12

PRŮCHA, J. Pedagogická evaluace: hodnocení vzdělávacích programů,
procesů a výsledků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 166 s. ISBN
80-210-1333-8.

RÝDL, K., HORSKÁ, V., DVOŘÁKOVÁ, M., ROUPEC, P. Sebehodnocení školy. Jak hodnotit kvalitu školy. Praha: STROM 1998.

Sborník příspěvků z Metodického portálu www.rvp.cz k tématu autoevaluace. Praha: VÚP 2007. ISBN 978-80-87000-16-8

STARÝ, K., CHVÁL, M. Kvalita a efektivita výuky: metodologické přístupy. In Janíková M. - Vlčková, K. a kol. Výzkum výuky: Tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody. Brno: Paido 2009. ISBN 978-80-7315-180-5

STARÝ, K. Autoevaluace školy. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání,
2005. 20. s.

VAŠŤATKOVÁ, J. Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP, 2006. ISBN 80-244-1422-8
Předběžná náplň práce
1. Úvod
2. Teoretická východiska
• Hodnocení, sebehodnocení, autoevaluace
• Kritéria kvalitní školy podle ČŠI
• Metody řízení kvality vzdělávání
• Ředitel ZUŠ
3. Empirická část
• Cíl výzkumného šetření
• Stanovení otázek dle typu šetření
• Charakteristika výzkumného vzorku
• Metody výzkumu
• Pilotní výzkum
4. Analýza a interpretace dat
5. Závěr a využití pro praxi
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK