Autoevaluace jako součást řízení kvality vzdělávání v základní umělecké škole.
Název práce v češtině: | Autoevaluace jako součást řízení kvality vzdělávání v základní umělecké škole. |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Self-evaluation as a part of quality management education at the elementary art school. |
Klíčová slova: | autoevaluace, řízení kvality, vzdělávání, ředitel, základní umělecká škola |
Klíčová slova anglicky: | self-evaluation, quality management, education, director, elementary art school |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Roman Liška, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 29.04.2020 |
Datum zadání: | 29.04.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 04.06.2020 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1, M006, velká posluchárna |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 30.04.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 04.06.2020 |
Předmět: | Obhajoba bakalářské práce (SMG) (OSZD004SM) |
Oponenti: | RNDr. Jindřich Kitzberger |
Zásady pro vypracování |
práci zpracujte v souladu s pokyny fakulty a KAMV |
Seznam odborné literatury |
CHRÁSTKA, M. Metody pedagogického výzkumu. Základy kvantitativního výzkumu. 2. aktualizované vyd. Praha: Grada Publishing a.s., 2016. 256 s. ISBN 978-80-247-5326-3
CHVÁL, M. Na naší škole nám záleží. Jak hodnotit a sledovat kvalitu školy. 1. vyd. Praha: Portál, 2018. 176 s. ISBN 978-80-262-1321-5 JANÍK, T. Kvalita (ve) vzdělávání. 1. vyd. Brno: Muni Press, 2016. 434 s. ISBN 978-80-210-6349-5 Kritéria hodnocení podmínek, průběhu a výsledků vzdělávání. Praha: ČŠI, 2018. 118 s. NENADÁL, J. a kol. Management kvality pro 21. století. 1. vyd. Praha: Management Press, 2018. 368 s. ISBN: 978-80-726-156-12 PRŮCHA, J. Pedagogická evaluace: hodnocení vzdělávacích programů, procesů a výsledků. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 1996. 166 s. ISBN 80-210-1333-8. RÝDL, K., HORSKÁ, V., DVOŘÁKOVÁ, M., ROUPEC, P. Sebehodnocení školy. Jak hodnotit kvalitu školy. Praha: STROM 1998. Sborník příspěvků z Metodického portálu www.rvp.cz k tématu autoevaluace. Praha: VÚP 2007. ISBN 978-80-87000-16-8 STARÝ, K., CHVÁL, M. Kvalita a efektivita výuky: metodologické přístupy. In Janíková M. - Vlčková, K. a kol. Výzkum výuky: Tematické oblasti, výzkumné přístupy a metody. Brno: Paido 2009. ISBN 978-80-7315-180-5 STARÝ, K. Autoevaluace školy. Praha: Národní ústav odborného vzdělávání, 2005. 20. s. VAŠŤATKOVÁ, J. Úvod do autoevaluace školy. Olomouc: UP, 2006. ISBN 80-244-1422-8 |
Předběžná náplň práce |
1. Úvod
2. Teoretická východiska • Hodnocení, sebehodnocení, autoevaluace • Kritéria kvalitní školy podle ČŠI • Metody řízení kvality vzdělávání • Ředitel ZUŠ 3. Empirická část • Cíl výzkumného šetření • Stanovení otázek dle typu šetření • Charakteristika výzkumného vzorku • Metody výzkumu • Pilotní výzkum 4. Analýza a interpretace dat 5. Závěr a využití pro praxi |