Analýza dvou filmových verzí o hnutí The Third Wave – německý střet s minulostí versus skutečná událost v USA
Název práce v češtině: | Analýza dvou filmových verzí o hnutí The Third Wave – německý střet s minulostí versus skutečná událost v USA |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of the two movie versions about The Third Wave movement – German battle with the past versus the true event in the USA |
Klíčová slova: | Die Welle, The Third Wave, kultura vzpomínání, Ron Jones, autokracie, fašistické hnutí |
Klíčová slova anglicky: | The Third Wave, autocracy, political movement, Ron Jones, educational movie, fascism |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra německých a rakouských studií (23-KNRS) |
Vedoucí / školitel: | PhDr. Mgr. Alena Zelená, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 06.04.2020 |
Datum zadání: | 06.04.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 09:30 |
Místo konání obhajoby: | Pekařská 16, JPEK107, 107, Malá učebna, 1.patro |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 31.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | PhDr. David Emler, Ph.D. |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Seznam odborné literatury |
Assmann Aleida, Das neue Unbehagen an der Erinnerungskultur. Eine Intervention (Mnichov: C.H. Beck, 2013).
Assmann Aleida, Der lange Schatten der Vergangenheit, Erinnerungskultur und Geschichtspolitik, (Mnichov: C.H. Beck, 2006). Korte Helmut, Einführung in die Systemathische Filmanalyse, (Berlín: Eirich Schmidt Verlag, 2010). Monaco James, How to read a film: movies, media, and beyond, (New York: Oxford University Press, 2009). Prince Stephen, A New Pot of Gold: Hollywood Under the Electronic Rainbow, Vol.10, 1980,1989. (Berkeley, Los Angeles: University of California Press, 2002). Prince Stephen, American Cinema of the 1980s: Themes and Variations. Screen Decades, (New Brunswick: N.J.: Rutgers University Press, 2007). Kuchenbuch Thomas, Filmanalyse- Theorien, Methoden, Kritik, (Vídeň: Böhlau Verlag Gesellschaft,2005). Mackendrick Alexander, On Film-making: An Introduction to the Craft of the Director, (Londýn, U.K.: Faber and Faber, 2006). Aumont J., A. Bergala, M. Marie a M. Vernet, Eds., Aesthetics of Film (Austin, TX, USA: Univ. Texas, 1983). Stone Katherine, "Sympathy, Empathy, and Postmemory: Problematic Positions in Unsere Mütter, Unsere Väter." The Modern Language Review 111, č. 2 (2016): 454-477. Tarvainen J., Sjöberg, M., Westman, S., Laaksonen, J., & Oittinen, P., „Content-based prediction of movie style, aesthetics, and affect: Data set and baseline experiments“, IEEE Transactions on Multimedia 16, č.8, (2014): 2085-2098. Juel Henrik, „The Power of the Camera-Presenting Politicians. A study in the rhetoric of camera techniques“, Nordicum-Mediterraneum 14, č.1, (2019). Jones Ron, „The third wave", Experiencing social psychology (1972): 203-211. Müller Ines, "Bildgewaltig! Die Möglichkeiten der Filmästhetik zur Emotionalisierung der Zuschauer." Image, oJ 1 (2013): 46-60. |