Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 384)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Analýza dvou filmových verzí o hnutí The Third Wave – německý střet s minulostí versus skutečná událost v USA
Název práce v češtině: Analýza dvou filmových verzí o hnutí The Third Wave – německý střet s minulostí versus skutečná událost v USA
Název v anglickém jazyce: Analysis of the two movie versions about The Third Wave movement – German battle with the past versus the true event in the USA
Klíčová slova: Die Welle, The Third Wave, kultura vzpomínání, Ron Jones, autokracie, fašistické hnutí
Klíčová slova anglicky: The Third Wave, autocracy, political movement, Ron Jones, educational movie, fascism
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra německých a rakouských studií (23-KNRS)
Vedoucí / školitel: PhDr. Mgr. Alena Zelená, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 06.04.2020
Datum zadání: 06.04.2020
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 09:30
Místo konání obhajoby: Pekařská 16, JPEK107, 107, Malá učebna, 1.patro
Datum odevzdání elektronické podoby:31.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Oponenti: PhDr. David Emler, Ph.D.
 
 
 
Kontrola URKUND:
Seznam odborné literatury
Assmann Aleida, Das neue Unbehagen an der Erinnerungskultur. Eine Intervention (Mnichov: C.H. Beck, 2013).
Assmann Aleida, Der lange Schatten der Vergangenheit, Erinnerungskultur und Geschichtspolitik, (Mnichov: C.H. Beck, 2006).
Korte Helmut, Einführung in die Systemathische Filmanalyse, (Berlín: Eirich Schmidt Verlag, 2010).
Monaco James, How to read a film: movies, media, and beyond, (New York: Oxford University Press, 2009).
Prince Stephen, A New Pot of Gold: Hollywood Under the Electronic Rainbow, Vol.10, 1980,1989. (Berkeley, Los Angeles: University of California Press, 2002).
Prince Stephen, American Cinema of the 1980s: Themes and Variations. Screen Decades, (New Brunswick: N.J.: Rutgers University Press, 2007).
Kuchenbuch Thomas, Filmanalyse- Theorien, Methoden, Kritik, (Vídeň: Böhlau Verlag Gesellschaft,2005).
Mackendrick Alexander, On Film-making: An Introduction to the Craft of the Director, (Londýn, U.K.: Faber and Faber, 2006).
Aumont J., A. Bergala, M. Marie a M. Vernet, Eds., Aesthetics of Film (Austin, TX, USA: Univ. Texas, 1983).
Stone Katherine, "Sympathy, Empathy, and Postmemory: Problematic Positions in Unsere Mütter, Unsere Väter." The Modern Language Review 111, č. 2 (2016): 454-477.
Tarvainen J., Sjöberg, M., Westman, S., Laaksonen, J., & Oittinen, P., „Content-based prediction of movie style, aesthetics, and affect: Data set and baseline experiments“, IEEE Transactions on Multimedia 16, č.8, (2014): 2085-2098.
Juel Henrik, „The Power of the Camera-Presenting Politicians. A study in the
rhetoric of camera techniques“, Nordicum-Mediterraneum 14, č.1, (2019).
Jones Ron, „The third wave", Experiencing social psychology (1972): 203-211.
Müller Ines, "Bildgewaltig! Die Möglichkeiten der Filmästhetik zur Emotionalisierung der Zuschauer." Image, oJ 1 (2013): 46-60.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK