Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA
Název práce v češtině: | Analýza marketingové komunikace jazykové školy JIPKA |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Analysis of Marketing Communication of JIPKA Language School |
Klíčová slova: | Jipka, analýza, komunikace, jazyková škola, marketing, online komunikace, marketing na Facebooku, |
Klíčová slova anglicky: | Jipka, analysis, communication, language school, marketing, online communication, Facebook marketing, |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra marketingové komunikace a public relations (23-KMKPR) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Bc. Petra Koudelková, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý![]() |
Datum přihlášení: | 06.04.2020 |
Datum zadání: | 06.04.2020 |
Datum a čas obhajoby: | 17.06.2021 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Hollar - Smetanovo nábřeží 6,Praha 1, H107, Hollar - místn. č. 107 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 04.05.2021 |
Datum proběhlé obhajoby: | 17.06.2021 |
Oponenti: | Mgr. Ing. Jana Rosenfeldová, Ph.D. |
Kontrola URKUND: | ![]() |
Seznam odborné literatury |
HEJLOVÁ, Denisa. Public relations. Praha: Grada Publishing, 2015. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-5022-4.
JESENSKÝ, Daniel. Marketingová komunikace v místě prodeje: POP, POS, in-store, shopper marketing. Praha: Grada, 2018. ISBN 978-80-271-0252-5. JURÁŠKOVÁ, Olga a Pavel HORŇÁK. Velký slovník marketingových komunikací. Praha: Grada, 2012. ISBN 978-80-247-4354-7. KARLÍČEK, Miroslav a Petr KRÁL. Marketingová komunikace: jak komunikovat na našem trhu. Praha: Grada, 2011. ISBN 978-80-247-3541-2. DISMAN, Miloslav. Funkce, metody a techniky sociologického výzkumu v osvětě: úvod do problematiky. Liberec: Severočeské krajské nakladatelství, 1965. Vývoj 1965. KOTLER, Philip a Kevin Lane KELLER. Marketing management. Praha: Grada, 2007. ISBN 9788024713595. PROCHÁZKA, Tomáš a Josef ŘEZNÍČEK. Obsahový marketing. Brno: Computer Press, 2014. ISBN 978-80-251-4152-6. PŘIKRYLOVÁ, Jana. Moderní marketingová komunikace. 2., zcela přepracované vydání. Praha: Grada Publishing, 2019. Expert (Grada). ISBN 978-80-271-0787-2. SÁLOVÁ, Anna, Zuzana VESELÁ, Jana ŠUPOLÍKOVÁ, Lucie JEBAVÁ a Jiří VIKTORA. Copywriting: pište texty, které prodávají. Brno: Computer Press, 2015. ISBN 978-80-251-4589-0. SVOBODA, Václav. Public relations moderně a účinně. 2., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2009. Expert (Grada). ISBN 9788024728667. ŠTĚDROŇ, Bohumír, Petr BUDIŠ a Bohumír ŠTĚDROŇ. Marketing a nová ekonomika. V Praze: C.H. Beck, 2009. C.H. Beck pro praxi. ISBN 978-80-7400-146-8. VAŠTÍKOVÁ, Miroslava.Marketing služeb: efektivně a moderně. Praha: Grada, 2008. Manažer. ISBN 9788024727219. VYSEKALOVÁ, Jitka. Psychologie reklamy. 4., rozš. a aktualiz. vyd. Praha: Grada, 2012. Expert (Grada). ISBN 978-80-247-4005-8. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. Marketing (Grada). ISBN 9788024734927. VYSEKALOVÁ, Jitka a Jiří MIKEŠ. Reklama: jak dělat reklamu. 3., aktualiz. a dopl. vyd. Praha: Grada, 2010. Marketing (Grada). ISBN 9788024734927. |
Předběžná náplň práce |
Bakalářská práce „Analýza marketingové komunikace jazykové školy Jipka“ popisuje přístup společnosti Jipka, která je lídrem na trhu jazykových škol, ke své marketingové komunikaci. Vteoretické části práce autor popisuje prvky a trendy moderní marketingové komunikace. Na základě nastudované odborné literatury je tak zpracováván pojem marketingová komunikace ve vztahu k běžnému využití společností, jakou je Jipka. V praktické části se autor zabývá analýzou marketingových kampaní společnosti, kde se rozebírá nejen průběh, ale i výsledky a vyhodnocení kampaní. Zároveň díky rozhovorům s ředitelkou společnosti, PPC analytikem a marketingovou manažerkou proniká autor hlouběji k pochopení cílů marketingové komunikace jazykové školy Jipka, aby mohl v závěru navrhnout konkrétní zlepšení budoucí komunikace společnosti. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
The bachelor thesis “Marketing and communication analysis of Jipka language school” describes the approach of Jipka to its marketing communication. Jipka also happens to be the leader in language schools’ market in Czech Republic.
In the theoretical part of the thesis, the author describes trends of a modern marketing communication. Based on the studied literature, the concept of marketing communication, in relation to usage by language schools, is further analyzed. In the practical part of the thesis, the author analysis marketing campaigns of the company, where both results and the actual process are noticed. Also, thanks to interviews with CEO, CMO and PPC analyst, the author gained further understanding of the marketing intentions of Jipka, which gained him the ability to suggest significant improvement in any future communication of the company. |