Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 390)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Diferenciace výuky na 1. stupni základní školy – případová studie školy
Název práce v češtině: Diferenciace výuky na 1. stupni základní školy – případová studie školy
Název v anglickém jazyce: Differentiation of teaching at lower primary school – school case study
Klíčová slova: diferenciace, individualizace, strategie, učitel 1.stupně ZŠ, výukové metody, kvalitativní výzkum
Klíčová slova anglicky: differentiation, individualization, strategies, primary school teacher, teaching methods, qualitative research
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra preprimární a primární pedagogiky (41-KPPP)
Vedoucí / školitel: PhDr. Tereza Krčmářová, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 07.03.2020
Datum zadání: 07.03.2020
Datum a čas obhajoby: 09.09.2021 09:00
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R210, 210, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:12.07.2021
Datum proběhlé obhajoby: 09.09.2021
Předmět: Obhajoba diplomové práce (OSZD005)
Oponenti: PhDr. Helena Hejlová, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Práce teoretického-praktického charakteru.
Seznam odborné literatury
ŠVAŘÍČEK, Roman a Klára ŠEĎOVÁ. Kvalitativní výzkum v pedagogických vědách. Vyd. 2. Praha: Portál, 2014. ISBN 978-80-262-0644-6.
GINNIS, Paul. Efektivní výukové nástroje pro učitele: strategie pro zvýšení úspěšnosti každého žáka = The teacher's toolkit : raise classroom achievement with strategies for every learner. Ilustroval Les EVANS. Praha: Euromedia Group, 2019. Universum (Euromedia Group). ISBN 978-80-7617-582-2.
KASÍKOVÁ, Hana a Jana STRAKOVÁ, ed. Diverzita a diferenciace v základním vzdělávání. Praha: Karolinum, 2011. ISBN 9788024619118.
ZORMANOVÁ, Lucie. Výukové metody v pedagogice: tradiční a inovativní metody, transmisivní a konstruktivistické pojetí výuky, klasifikace výukových metod. Vyd. 1. Praha: Grada, 2012, 155 s. Pedagogika. ISBN 978-80-247-4100-0.
Předběžná náplň práce
V teoretické části budou shrnuty pojmy diferenciace a s tím spojená individualizace, strategie a výukové metody. Praktická část bude zaměřena na zkoumání používání diferenciačních strategií u učitelů v pěti třídách 1.stupně soukromé základní školy. Výzkumnými metodami budou rozhovory s učiteli před hospitacemi v hodinách, pozorování výuky a rozhovory po pozorování.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK