Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Autorský projekt pohádky v rozvoji hudebních schopností a osobnosti dítěte v předškolním věku
Název práce v češtině: Autorský projekt pohádky v rozvoji hudebních schopností a osobnosti dítěte v předškolním věku
Název v anglickém jazyce: Author´s project of fairy tale capturing the development of musical abilities and personality of preschool children
Klíčová slova: autorská pohádka, dítě předškolního věku, osobnostní pojetí ve výchově, hudební schopnosti
Klíčová slova anglicky: author´s fairy tale, preschool child, personality concept in education, musical skills
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra hudební výchovy (41-KHV)
Vedoucí / školitel: doc. PaedDr. Miloš Kodejška, CSc.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 19.12.2019
Datum zadání: 19.12.2019
Datum a čas obhajoby: 18.05.2021 08:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R208, 208, 2. patro, vlevo
Datum odevzdání elektronické podoby:18.04.2021
Datum proběhlé obhajoby: 18.05.2021
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (UMŠ) (OSZD004MS)
Oponenti: doc. PaedDr. Hana Váňová, CSc.
 
 
 
Předběžná náplň práce
Bakalářská práce „Autorská pohádka v rozvoji hudebních schopností a osobnosti dítěte v předškolním věku“ se zabývá autorskou pohádkou pro děti v předškolním věku, jejíž charakteristické znaky jsou založeny na rozvoji hudebních schopností a osobnostním pojetí ve výchově a vzdělávání. V rámci práce byl uskutečněn kvalitativní výzkum, ve kterém jsou uplatněny myšlenky hudební transdidaktiky. Výzkum se uskutečnil formou jedné experimentální skupiny. Práce respektuje hlediska pedagogické adekvátnosti, estetickovýchovného vyjádření a etických principů ve výchově.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
The bachelor´s thesis “The role of an author's fairy tale in the development of musical skills and personality of a preschooler” deals with the author´s fairy tale for preschoolers the typical feature of which are based on the development of musical skills and of personality in the child´s education. The work on this thesis also involved a qualitative research where ideas of musical trans-didactics were applied. The research was targeted at one experimental group. The thesis was written with respect to pedagogical adequacy, aesthetic expression and ethical principles in education.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK