Metody a strategie výuky žahavců se zaměřením na medúzy v přírodopisu na základní škole
| Název práce v češtině: | Metody a strategie výuky žahavců se zaměřením na medúzy v přírodopisu na základní škole |
|---|---|
| Název v anglickém jazyce: | Methods and Strategies in Teaching of Cnidarians with Focus on Jellyfish in Biology Education at Primary School |
| Klíčová slova: | kmen žahavci, kurikulární dokumenty, nezmar, medúza, korál, formy a metody výuky, exkurze, Svět Medúz |
| Klíčová slova anglicky: | phylum cnidaria, curricular documents, Hydroidolina, jellyfish, coral, teaching methods and forms, excursion, World of Jellyfish |
| Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
| Typ práce: | diplomová práce |
| Jazyk práce: | čeština |
| Ústav: | Katedra biologie a environmentálních studií (41-KBES) |
| Vedoucí / školitel: | RNDr. Jana Skýbová, Ph.D. |
| Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem |
| Datum přihlášení: | 03.12.2019 |
| Datum zadání: | 03.12.2019 |
| Datum a čas obhajoby: | 17.09.2020 00:00 |
| Místo konání obhajoby: | M. Rettigové 4, Praha 1, R306, 306, laboratoř biologie, 3. patro, vpravo |
| Datum odevzdání elektronické podoby: | 23.07.2020 |
| Datum proběhlé obhajoby: | 17.09.2020 |
| Předmět: | Obhajoba diplomové práce (OSZD005) |
| Oponenti: | Mgr. Dagmar Říhová, Ph.D. |
| Zásady pro vypracování |
| 1. Problematika tématiky žahavců v kurikulárních dokumentech
2. Charakteristika jednotlivých skupin žahavců vyučovaných na ZŠ 3. Metody a formy výuky často využívané v přírodopisu - zoologii na ZŠ 4. Dotazníkové šetření – výukové strategie běžně používané pro téma žahavci 5. Náměty na aktivity ve výuce žahavců 6. Didaktický význam zařazení školní exkurze ve výuce žahavců na ZŠ 7. Teoretická příprava exkurze do akvária medúz na Arkády Pankrác 8. Vyhodnocení exkurze a zpracování výsledků pracovních listů po absolvování exkurze |
| Seznam odborné literatury |
| Didaktická a odborná literatura k zadané problematice. |
- zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem