Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Název práce v češtině: Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe
Název v anglickém jazyce: Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Klíčová slova: Transport Tycoon, Open Transport Tycoon Deluxe, OpenTTD, OTTD, AI, umělá inteligence, vlaky, sítě, železnice, A*, AStar
Klíčová slova anglicky: Transport Tycoon, Open Transport Tycoon Deluxe, OpenTTD, OTTD, AI, artificial intelligence, trains, network, railway, A*, AStar
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: angličtina
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 25.11.2019
Datum zadání: 25.11.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 28.11.2019
Datum a čas obhajoby: 06.02.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:07.01.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:07.01.2020
Datum proběhlé obhajoby: 06.02.2020
Oponenti: RNDr. Michal Kopecký, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
The thesis goal is to create artificial player for Open Transport Tycoon Deluxe that will be able to plan and develop a railroad network for a given game instance in real-time. Created networks should reach human-level of complexity.
Seznam odborné literatury
Sharon, G., Stern, R., Felner, A., & Sturtevant, N. (2012 July 26). Conflict-Based Search For Optimal Multi-Agent Path Finding. Retrieved from https://www.aaai.org/ocs/index.php/AAAI/AAAI12/paper/viewFile/5062/5239
Sharon, G., Stern, R., Felner, A., & Sturtevant, N. (2015 February). Conflict-based search for optimal multi-agent pathfinding. Retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0004370214001386
Ariel Felner et al. (2017 June). Search-Based Optimal Solvers for the Multi-Agent Pathfinding Problem: Summary and Challenges. Retrieved from http://faculty.cse.tamu.edu/guni/Papers/SOCS17-MAPF.pdf
Strens M.J.A. (2005) Learning Multi-agent Search Strategies. In: Kudenko D., Kazakov D., Alonso E. (eds) Adaptive Agents and Multi-Agent Systems II. AAMAS 2004, AAMAS 2003. Lecture Notes in Computer Science, vol 3394. Springer, Berlin, Heidelberg
Wisniewski, M., & Carsten, W. (2011). Artificial Intelligence for the OpenTTD Game. Kongens Lyngby: Technical University of Denmark. [9.11. 2014]. Retrieved from: http://www2.imm.dtu.dk/pubdb/views/edoc_download.php/6091/pdf/imm6091.pdf.ISSN,0909-3192.
Kratochvíl, R. (2016). Umělá inteligence pro OpenTTD. Retrieved from: https://is.muni.cz/th/uatug/Umela_inteligence_pro_OpenTTD_-_Radim_Kratochvil.pdf
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK