Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe
Název práce v češtině: | Plánování železniční sítě pro Open Transport Tycoon Deluxe |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Railroad Network Planning in Open Transport Tycoon Deluxe |
Klíčová slova: | Transport Tycoon, Open Transport Tycoon Deluxe, OpenTTD, OTTD, AI, umělá inteligence, vlaky, sítě, železnice, A*, AStar |
Klíčová slova anglicky: | Transport Tycoon, Open Transport Tycoon Deluxe, OpenTTD, OTTD, AI, artificial intelligence, trains, network, railway, A*, AStar |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | angličtina |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | Mgr. Jakub Gemrot, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 25.11.2019 |
Datum zadání: | 25.11.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 28.11.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 06.02.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 07.01.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 07.01.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 06.02.2020 |
Oponenti: | RNDr. Michal Kopecký, Ph.D. |
Zásady pro vypracování |
The thesis goal is to create artificial player for Open Transport Tycoon Deluxe that will be able to plan and develop a railroad network for a given game instance in real-time. Created networks should reach human-level of complexity. |
Seznam odborné literatury |
Sharon, G., Stern, R., Felner, A., & Sturtevant, N. (2012 July 26). Conflict-Based Search For Optimal Multi-Agent Path Finding. Retrieved from https://www.aaai.org/ocs/index.php/AAAI/AAAI12/paper/viewFile/5062/5239
Sharon, G., Stern, R., Felner, A., & Sturtevant, N. (2015 February). Conflict-based search for optimal multi-agent pathfinding. Retrieved from https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0004370214001386 Ariel Felner et al. (2017 June). Search-Based Optimal Solvers for the Multi-Agent Pathfinding Problem: Summary and Challenges. Retrieved from http://faculty.cse.tamu.edu/guni/Papers/SOCS17-MAPF.pdf Strens M.J.A. (2005) Learning Multi-agent Search Strategies. In: Kudenko D., Kazakov D., Alonso E. (eds) Adaptive Agents and Multi-Agent Systems II. AAMAS 2004, AAMAS 2003. Lecture Notes in Computer Science, vol 3394. Springer, Berlin, Heidelberg Wisniewski, M., & Carsten, W. (2011). Artificial Intelligence for the OpenTTD Game. Kongens Lyngby: Technical University of Denmark. [9.11. 2014]. Retrieved from: http://www2.imm.dtu.dk/pubdb/views/edoc_download.php/6091/pdf/imm6091.pdf.ISSN,0909-3192. Kratochvíl, R. (2016). Umělá inteligence pro OpenTTD. Retrieved from: https://is.muni.cz/th/uatug/Umela_inteligence_pro_OpenTTD_-_Radim_Kratochvil.pdf |