Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 385)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Webová aplikace pro výuku AJ na principu gamifikace
Název práce v češtině: Webová aplikace pro výuku AJ na principu gamifikace
Název v anglickém jazyce: English learning web application based on principle of gamification
Klíčová slova: Gamifikace, webová aplikace, webové technologie, výuka angličtiny
Klíčová slova anglicky: Gamification, web application, web technologies, english learning
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra informačních technologií a technické výchovy (41-KITTV)
Vedoucí / školitel: PhDr. Josef Procházka, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem, čeká na schválení garantem
Datum přihlášení: 31.10.2019
Datum zadání: 31.10.2019
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 10:30
Místo konání obhajoby: M. Rettigové 4, Praha 1, R013B, 013B, Zelená učebna, přízemí, KITTV
Datum odevzdání elektronické podoby:22.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Předmět: Obhajoba bakalářské práce (OSZD004)
Oponenti: PhDr. Petra Vaňková, Ph.D.
 
 
 
Zásady pro vypracování
* Seznamte se s teoretickými základy principu gamifikace
* Prostudujte možnosti zařazení gamifikace do výuky
* Zmapujte dostupné výukové aplikace využívající prvky gamifikace
* Definujte klíčové požadované vlastnosti navrhované aplikace
* Vytvořte návrh výukové aplikace se zařazením gamifikačních prvků
* Implementukjte prototyp aplikace na základě návrhu
* Otestujte a vyhodnoťte funkční prototyp aplikace
Předběžná náplň práce
Tato bakalářská práce se zabývá využitím principů gamifikace, jejím uplatněním ve vzdělávání a její implementací ve výukových webových aplikacích. Teoretická část si klade za cíl definovat tento nový přístup použití herních principů v mimoherním prostředí vzdělávání, analyzovat gamifikační prvky a mechanismy, a jejich využití ve stávajících webových aplikacích dostupných na trhu. Na základě poznatků z teoretické části bakalářské práce se pokusím navrhnout a implementovat prototyp webové aplikace obsahující gamifikační prvky, která bude zaměřená na výuku anglického jazyka.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
This bachelor thesis deals with principles of gamification, its application in education and its implementation in learning web applications. The aim of the theoretical part is to define the employment of this principle in education, analyze gamification elements and mechanisms, and their use in existing learning web applications available on the market. On the grounds of findings from the theoretical part of this thesis, I will attempt to design and implement a prototype of a learning web application incorporating gamification features, which will be focused on English learning.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK