Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců
Název práce v češtině: | Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Applying quality management in the employee’s adaptation process |
Klíčová slova: | adaptační proces, adaptační plán, management kvality, procesní řízení, veřejná správa, výkonnost, vzdělávání dospělých |
Klíčová slova anglicky: | adaptation process, adaptation plan, quality management, process management, administration, efficiency, education of adults |
Akademický rok vypsání: | 2018/2019 |
Typ práce: | diplomová práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV) |
Vedoucí / školitel: | Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno vedoucím/školitelem |
Datum přihlášení: | 05.11.2018 |
Datum zadání: | 30.06.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 01.06.2020 08:00 |
Místo konání obhajoby: | Myslíkova 7, Praha 1 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 15.04.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 01.06.2020 |
Předmět: | Obhajoba diplomové práce (management vzd.) (OSZD005MN) |
Oponenti: | prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy |
Zásady pro vypracování |
Diplomová práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana „O podrobnostech pro závěrečné práce“. |
Seznam odborné literatury |
ARMSTRONG, Michael. 2008. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. Praha: Grada, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DRUCKER, Peter Ferdinand. Výzvy managementu pro 21. století. Praha: Management Press, 2000. 187 s. ISBN 80-7261-021-X. KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001. 368 s. ISBN 80-7261-033-3. KUBÍČKOVÁ, Lea a Karel RAIS. Řízení změn ve firmách a jiných organizacích. Praha: Grada, 2012. 133 s. ISBN 978-80-247-4564-0. NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality. Co, proč a jak měřit? Praha: Management Press, 2016. 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4. NENADÁL, Jaroslav a kol. Moderní management jakosti. Principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7. PRŮCHA, Jan, Eliška WALTEROVÁ a Jiří MAREŠ. Pedagogický slovník. 7., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2013, 400 s. ISBN 978-80-262-0403-9 ŘEPA, Václav. Procesně řízená organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 301 s. ISBN 978-80-247-4128-4 ŘEZANKOVÁ, Hana, 2010. Analýza dat z dotazníkových šetření. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5. STIBŮRKOVÁ, Elena et al. Komentované vydání normy ČSN EN ISO 9001:2016. Praha: Česká společnost pro jakost, 2016. ISBN 978-80-02-02642-6. ŠMÍDA, Filip. Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě. Praha: Grada, 2007. 293 s. ISBN 978-80-247-1679-4. TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004. 168 s. ISBN 80-247-0405-6. VEBER, Jaromír a kol. Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce: legislativa, systémy, metody, praxe. Praha: Management Press, 2006. ISBN 8072611461. VLÁDA ČR. Usnesení č. 680 ze dne 27. srpna 2014: Strategický rámec rozvoje veřejné správy České republiky pro období 2014-2020. Ministerstvo vnitra ČR, 2014. 84 s. VRABKOVÁ, Iveta. Perspektivy řízení kvality ve veřejné správě. Ostrava: VŠB-TU, 2012. ISBN 978-80-24829-39-5. MVČR. Kvalitní veřejná správa. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/clanek/kvalitni-verejna-sprava.aspx?q=Y2hudW09Mw%3d%3d MVČR. Analýza využívání metod kvality ve veřejné správě. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2016b. 83 s. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/soubor/analyza-vyuzivani-metod-kvality-ve-verejne-sprave-k-sc-1-3.aspx MVČR. Analýza měření a hodnocení výkonu veřejné správy v České republice. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2016a. 56 s. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/soubor/4-analyza-sc-1-4-hodnoceni-a-mereni-vykonu-vs-v-cr-f-pdf.aspx MVČR. Ministerstvo vnitra ČR Odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/clanek/odbor-strategickeho-rozvoje-a-koordinace-verejne-spravy.aspx NÁRODNÍ POLITIKA KVALITY. Naplňování národní politiky kvality v České republice na období let 2016-2020. Dostupné z: http://www.npj.cz/images/soubory/Naplňování%20NPK%20-%20Materiál.pdf KPI. KPI Basics: What is a Key Performance Indicator (KPI)?. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://kpi.org/KPI-Basics ISO. ISO 9000 family – Quality management. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: https://www.iso.org/iso-9001-quality-management.html |
Předběžná náplň práce |
Konzultace ke zpracování jednotlivých témat obsahu. |
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce |
Consultations on the processing of individual content topics. |