Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců
Název práce v češtině: Uplatnění managementu kvality v procesu adaptace zaměstnanců
Název v anglickém jazyce: Applying quality management in the employee’s adaptation process
Klíčová slova: adaptační proces, adaptační plán, management kvality, procesní řízení, veřejná správa, výkonnost, vzdělávání dospělých
Klíčová slova anglicky: adaptation process, adaptation plan, quality management, process management, administration, efficiency, education of adults
Akademický rok vypsání: 2018/2019
Typ práce: diplomová práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra andragogiky a managementu vzdělávání (41-KAMV)
Vedoucí / školitel: Ing. Lucie Paulovčáková, MBA, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno vedoucím/školitelem
Datum přihlášení: 05.11.2018
Datum zadání: 30.06.2019
Datum a čas obhajoby: 01.06.2020 08:00
Místo konání obhajoby: Myslíkova 7, Praha 1
Datum odevzdání elektronické podoby:15.04.2020
Datum proběhlé obhajoby: 01.06.2020
Předmět: Obhajoba diplomové práce (management vzd.) (OSZD005MN)
Oponenti: prof. PhDr. Jaroslav Veteška, Ph.D., MBA, mimořádný profesor Univerzity Karlovy
 
 
 
Zásady pro vypracování
Diplomová práce bude zpracována v souladu s aktuálně platným zněním Opatření děkana „O podrobnostech pro závěrečné práce“.
Seznam odborné literatury
ARMSTRONG, Michael. 2008. Řízení lidských zdrojů: nejnovější trendy a postupy. 10. vydání. Praha: Grada, 789 s. ISBN 978-80-247-1407-3.
DRUCKER, Peter Ferdinand. Výzvy managementu pro 21. století. Praha: Management Press, 2000. 187 s. ISBN 80-7261-021-X.
KOUBEK, Josef. Řízení lidských zdrojů: základy moderní personalistiky. 3. vyd. Praha: Management Press, 2001. 368 s. ISBN 80-7261-033-3.
KUBÍČKOVÁ, Lea a Karel RAIS. Řízení změn ve firmách a jiných organizacích. Praha: Grada, 2012. 133 s. ISBN 978-80-247-4564-0.
NENADÁL, Jaroslav. Systémy managementu kvality. Co, proč a jak měřit? Praha: Management Press, 2016. 302 s. ISBN 978-80-7261-426-4.
NENADÁL, Jaroslav a kol. Moderní management jakosti. Principy, postupy, metody. Praha: Management Press, 2008. 377 s. ISBN 978-80-7261-186-7.
PRŮCHA, Jan, Eliška WALTEROVÁ a Jiří MAREŠ. Pedagogický slovník. 7., aktualiz. a rozš. vyd. Praha: Portál, 2013, 400 s. ISBN 978-80-262-0403-9
ŘEPA, Václav. Procesně řízená organizace. 1. vyd. Praha: Grada, 2012, 301 s. ISBN 978-80-247-4128-4
ŘEZANKOVÁ, Hana, 2010. Analýza dat z dotazníkových šetření. 2. vyd. Praha: Professional Publishing, 217 s. ISBN 978-80-7431-019-5.
STIBŮRKOVÁ, Elena et al. Komentované vydání normy ČSN EN ISO 9001:2016. Praha: Česká společnost pro jakost, 2016. ISBN 978-80-02-02642-6.
ŠMÍDA, Filip. Zavádění a rozvoj procesního řízení ve firmě. Praha: Grada, 2007. 293 s. ISBN 978-80-247-1679-4.
TURECKIOVÁ, Michaela. Řízení a rozvoj lidí ve firmách. Vyd. 1. Praha: Grada, 2004. 168 s. ISBN 80-247-0405-6.
VEBER, Jaromír a kol. Management kvality, environmentu a bezpečnosti práce: legislativa, systémy, metody, praxe. Praha: Management Press, 2006. ISBN 8072611461.
VLÁDA ČR. Usnesení č. 680 ze dne 27. srpna 2014: Strategický rámec rozvoje veřejné správy České republiky pro období 2014-2020. Ministerstvo vnitra ČR, 2014. 84 s.
VRABKOVÁ, Iveta. Perspektivy řízení kvality ve veřejné správě. Ostrava: VŠB-TU, 2012. ISBN 978-80-24829-39-5.
MVČR. Kvalitní veřejná správa. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/clanek/kvalitni-verejna-sprava.aspx?q=Y2hudW09Mw%3d%3d
MVČR. Analýza využívání metod kvality ve veřejné správě. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2016b. 83 s. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/soubor/analyza-vyuzivani-metod-kvality-ve-verejne-sprave-k-sc-1-3.aspx
MVČR. Analýza měření a hodnocení výkonu veřejné správy v České republice. Praha: Ministerstvo vnitra ČR, 2016a. 56 s. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/soubor/4-analyza-sc-1-4-hodnoceni-a-mereni-vykonu-vs-v-cr-f-pdf.aspx
MVČR. Ministerstvo vnitra ČR Odbor strategického rozvoje a koordinace veřejné správy. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://www.mvcr.cz/clanek/odbor-strategickeho-rozvoje-a-koordinace-verejne-spravy.aspx
NÁRODNÍ POLITIKA KVALITY. Naplňování národní politiky kvality v České republice na období let 2016-2020. Dostupné z: http://www.npj.cz/images/soubory/Naplňování%20NPK%20-%20Materiál.pdf
KPI. KPI Basics: What is a Key Performance Indicator (KPI)?. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: http://kpi.org/KPI-Basics
ISO. ISO 9000 family – Quality management. [online]. [cit. 2018-11-21]. Dostupné z: https://www.iso.org/iso-9001-quality-management.html
Předběžná náplň práce
Konzultace ke zpracování jednotlivých témat obsahu.
Předběžná náplň práce v anglickém jazyce
Consultations on the processing of individual content topics.
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK