Umělá inteligence pro Sushi Go!
Název práce v češtině: | Umělá inteligence pro Sushi Go! |
---|---|
Název v anglickém jazyce: | Artificial intelligence for Sushi Go! |
Klíčová slova: | Sushi Go!, karetní hra, umělá inteligence |
Klíčová slova anglicky: | Sushi Go!, card game, artificial intelligence |
Akademický rok vypsání: | 2019/2020 |
Typ práce: | bakalářská práce |
Jazyk práce: | čeština |
Ústav: | Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI) |
Vedoucí / školitel: | RNDr. Tomáš Holan, Ph.D. |
Řešitel: | skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd. |
Datum přihlášení: | 26.09.2019 |
Datum zadání: | 27.09.2019 |
Datum potvrzení stud. oddělením: | 03.10.2019 |
Datum a čas obhajoby: | 14.09.2020 09:00 |
Datum odevzdání elektronické podoby: | 29.07.2020 |
Datum odevzdání tištěné podoby: | 31.07.2020 |
Datum proběhlé obhajoby: | 14.09.2020 |
Oponenti: | RNDr. František Mráz, CSc. |
Zásady pro vypracování |
Cílem je vývoj umělé inteligence pro karetní hru "Sushi Go!".
Součástí práce bude implementace herního prostředí pro hru 1-5 hráčů proti umělé inteligenci, které bude sloužit i jako framework pro vývoj AI. Hra se bude hrát na jednom počítači. Hra bude implementována v jazyce C++ v prostředí Qt pro vývoj grafiky. |
Seznam odborné literatury |
[1] RUSSELL, Stuart J. a Peter NORVIG. Artificial intelligence: a modern approach. 3rd ed. 2010. ISBN 9780132071482.
[2] pravidla hry [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://www.gamewright.com/gamewright/pdfs/Rules/SushiGoTM-RULES.pdf [3] C++ dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://en.cppreference.com/w/ [4] Qt dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://doc.qt.io/ |