Témata prací (Výběr práce)Témata prací (Výběr práce)(verze: 368)
Detail práce
   Přihlásit přes CAS
Umělá inteligence pro Sushi Go!
Název práce v češtině: Umělá inteligence pro Sushi Go!
Název v anglickém jazyce: Artificial intelligence for Sushi Go!
Klíčová slova: Sushi Go!, karetní hra, umělá inteligence
Klíčová slova anglicky: Sushi Go!, card game, artificial intelligence
Akademický rok vypsání: 2019/2020
Typ práce: bakalářská práce
Jazyk práce: čeština
Ústav: Katedra softwaru a výuky informatiky (32-KSVI)
Vedoucí / školitel: RNDr. Tomáš Holan, Ph.D.
Řešitel: skrytý - zadáno a potvrzeno stud. odd.
Datum přihlášení: 26.09.2019
Datum zadání: 27.09.2019
Datum potvrzení stud. oddělením: 03.10.2019
Datum a čas obhajoby: 14.09.2020 09:00
Datum odevzdání elektronické podoby:29.07.2020
Datum odevzdání tištěné podoby:31.07.2020
Datum proběhlé obhajoby: 14.09.2020
Oponenti: RNDr. František Mráz, CSc.
 
 
 
Zásady pro vypracování
Cílem je vývoj umělé inteligence pro karetní hru "Sushi Go!".
Součástí práce bude implementace herního prostředí pro hru 1-5 hráčů proti umělé inteligenci, které bude sloužit i jako framework pro
vývoj AI.
Hra se bude hrát na jednom počítači.
Hra bude implementována v jazyce C++ v prostředí Qt pro vývoj grafiky.
Seznam odborné literatury
[1] RUSSELL, Stuart J. a Peter NORVIG. Artificial intelligence: a modern approach. 3rd ed. 2010. ISBN 9780132071482.
[2] pravidla hry [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://www.gamewright.com/gamewright/pdfs/Rules/SushiGoTM-RULES.pdf
[3] C++ dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://en.cppreference.com/w/
[4] Qt dokumentace [online] [cit. 2019-09-21] Dostupné z https://doc.qt.io/
 
Univerzita Karlova | Informační systém UK